9А
Тема уроку: Розвиток еволюційних поглядів. Теорія Ч. Дарвіна.
Роль палеонтології, молекулярної генетики в обґрунтуванні теорії еволюції.Еволюція людини. Етапи еволюції людини".
Параграф 47 прочитати, терміни законспектувати!
на ст. 201виконати порівняння біологічного прогресу та регресу.
Зошит на друкованій основі ст. 48-49 заповнити
Походження людини відео від NationalGeographic однозначно не нудно розкаже про те, які стадії людина пройшла від початку до сьогодення. Перегляд бажаний!
8А
Тема уроку: Слухова сенсорна система. Вухо. Захист слуху.
Розгляньте будову слухового аналізатора. Перегляньте медичне відео, де доступно пояснюють будову вуха, ссилка на відео
Замалюйте у зошит наступний малюнок, обовязково позначте!

Це - найменші кісточки у тілі людини. Замалюйте і підпишіть.

Перенесіть до зошита наступну таблицю та із зошита на друкованій основі виконайте відповідну тему.

Як людина чує звуки? перегляньте відео за цим посиланням!
6А , 6Б, 6В
Тема уроку: Сільськогосподарські рослини.
Схема відображає поділ рослин на певні групи. Перенесіть в зошит цю схему, доповніть кожну групу мінімум 5-ма рослинами

Якщо виникнуть труднощі або для більш детального ознайомлення з видами скористайтесь наступною схемою .

Складіть кросворд (на форматі А4), за темою "Групи рослин" (можна використати знання систематики, родини, класи рослин, а також їхнє значення). Кросворди будуть оцінені після завершення дистанційного формату навчання.)
9Б
Тема уроку: Розвиток еволюційних поглядів. Теорія Ч. Дарвіна.
Роль палеонтології, молекулярної генетики в обґрунтуванні теорії еволюції.
Параграф 47 прочитати, терміни законспектувати!
на ст. 201виконати порівняння біологічного прогресу та регресу.
Завдання на застосування знань у підручнику на стор 201 у зошиті виконати.
Тема уроку: Розвиток еволюційних поглядів. Теорія Ч. Дарвіна.
Роль палеонтології, молекулярної генетики в обґрунтуванні теорії еволюції.Еволюція людини. Етапи еволюції людини".
Параграф 47 прочитати, терміни законспектувати!
на ст. 201виконати порівняння біологічного прогресу та регресу.
Зошит на друкованій основі ст. 48-49 заповнити
Походження людини відео від NationalGeographic однозначно не нудно розкаже про те, які стадії людина пройшла від початку до сьогодення. Перегляд бажаний!
8А
Тема уроку: Слухова сенсорна система. Вухо. Захист слуху.
Розгляньте будову слухового аналізатора. Перегляньте медичне відео, де доступно пояснюють будову вуха, ссилка на відео
Замалюйте у зошит наступний малюнок, обовязково позначте!

Це - найменші кісточки у тілі людини. Замалюйте і підпишіть.

Перенесіть до зошита наступну таблицю та із зошита на друкованій основі виконайте відповідну тему.

Як людина чує звуки? перегляньте відео за цим посиланням!
6А , 6Б, 6В
Тема уроку: Сільськогосподарські рослини.
Схема відображає поділ рослин на певні групи. Перенесіть в зошит цю схему, доповніть кожну групу мінімум 5-ма рослинами

Якщо виникнуть труднощі або для більш детального ознайомлення з видами скористайтесь наступною схемою .

Складіть кросворд (на форматі А4), за темою "Групи рослин" (можна використати знання систематики, родини, класи рослин, а також їхнє значення). Кросворди будуть оцінені після завершення дистанційного формату навчання.)
9Б
Тема уроку: Розвиток еволюційних поглядів. Теорія Ч. Дарвіна.
Роль палеонтології, молекулярної генетики в обґрунтуванні теорії еволюції.
Параграф 47 прочитати, терміни законспектувати!
на ст. 201виконати порівняння біологічного прогресу та регресу.
Завдання на застосування знань у підручнику на стор 201 у зошиті виконати.
Комментариев нет:
Отправить комментарий