Общее·количество·просмотров·страницы

понедельник, 4 мая 2020 г.

04.05.2020


Семестрова контрольна робота 

11А 
Тема уроку: Значення для планування селекційної роботи вчення М. І. Вавилова про центри різноманітності та походження культурних рослин, закону гомологічних рядів спадкової мінливості. Застосування методів генної та клітинної інженерії в сучасній селекції. 
Прочитайте вірш та оформіть у вигляді таблиці Центр походження\Види 



В Андиянском да в районе,
И в Перу, и в Эквадоре,
И в Боливии немножко
Собирают нам картошку.
Там же есть и древо-хинн,
И коварный кокаин;
А корова пригодилась,
Ведь какао здесь родилось!

Дальше путь наш в центр янки.
Северные мексиканки
Собирают кукурузу
И табак – нашу обузу.
Тут есть тыква, есть батат,
Дыня, перец и томат.
Вырастает упланд-хлопок,
А фасоль с ним прямо о бок.

Эфиопы в Абиссиньи
Делят зерна клещевиньи.
Там банан легко растет,
Древо-кофе с ним цветет.
Видали твердую пшеницу лакомую
И сорго – ее сестрицу злаковую?

В Среднем море вновь приливы,
Оно лелеет нам оливы,
Репу, лук, горох, овес,
Лен, капусту бриз принес.

Юг и Запад Азиатский-
Вот район великоткацкий.
Хлопчатник гуза есть в Иране,
Пшеница мягкая – в Афганистане.
На Северо-Запад Индии не наберешь:
Там и яблоня, и виноград, и рожь.
И ячмень там тоже есть,
Не забудьте груши съесть!

Азии Восток: Япония, Непал, Корея…
Мандарин спел, сил не жалея,
А рядом с ним выращивал садовник
Редьку, сою, просо и саговник.

Вот Вавилов к концу подошел,
Ведь последний район он нашел.
На месте Индии, Индокитая,
Юго-Восточных Азиатскихостровов
Открыл он центры манго, апельсинового рая,
Риса, нута тростника и огурцов.

Розгляньте малюнок та позначте у зошиті №1-12 (назви центрів)
6б, 6а 
Тема уроку: Повторення 
Згадати будову квітки та зробити підписи до малюнку (№1-12)
Підписати наведені видозміни та привести ще мінімум по 3 приклади рослин з такими ж видозмінами органів. 


8Б 
Тема уроку: Імунна система. Імунітет. Специфічний і неспецифічний імунітет.Імунізація. 
Алергія. СНІД.

Параграф 59, 60 читати самостійна робота після обох параграфів виконати (таблиця і відповідність).
Ознайомитись з презентацією. І підготувати у вигляді повідомлення тему "Алергія" (надіслати на перевірку)


9Б 
Тема уроку: Огляд традиційних біотехнологій.
Параграф 62 читати, таблиця на сторінці 267 заповнити
Параграф 63 ілюстрація 173 (схема ) записати, Значення біотехнології виписати, сторінка 271 Завдання на формування ставлення (про ЕКО) дати чітку відповідь писмово на питання і надіслати. 


Комментариев нет:

Отправить комментарий