Доброго дня, шановні здобувачі освіти, колегіанти!
з сьогоднішнього дня ми будемо працювати у віртуальному просторі (дистанційна форма навчання). У де-кого з вас попереду вступ до ВНЗ та випускні іспити у формі ДПА. Тому ми працюємо. Незважаючи ні на що. Надалі інструктивні листи будуть коротшими, зараз я вас ознайомлю із струкурою повідомлення.
Назва повідомлення відображає дату проведення уроку (рекомендую записувати до робочого зошита), після цього ви переглядаєте текст, шукаєте ваш клас і ТЕМУ уроку ОБОВ'ЯЗКОВО занотовуєте. Ця частина роботи для звітності, адже якщо ви працювали, то маєте право на додаткову оцінку.! Після запису теми переглядаєте завдання і виконуєте (якщо це вимагається). Фіксуйте свої наробки у зошиті.
Класи, що мають зошити на друкованій основі можуть виконувати сторінки відповідно темі уроку! (зазначайте лише дату виконання). УСПІХІВ!
10 клас
Тема уроку "Популяційна генетика".
Підручник з тексту виписати визначення
Зміст наступних слайдів - перенести в зошит



9 клас
Тема уроку "Механізми видоутворення"
Параграф 46 читати, виписати різновиди адаптацій.
на спільній дошці ДОШКА (клікніть аби увійти) розмістіть кілька зображень, що демонструють певні адаптації. Натисніть "створити стікер" і на стікері нанесіть пояснення (до чого ця адаптація)
на ст.197 підручника "Завдання на порівняння екологічного та географічного видоутворення " виконати письмово в зошиті.
6 клас
Тема уроку "Папороті, хвощі, плауни", "Голонасінні".
Замалювати в зошиті малюнок Життєвий цикл Папороті

Перейдіть за наступним посиланням і перегляньте НАВЧАЛЬНЕ ВІДЕО НАВЧАЛЬНЕ ВІДЕО 2! , зробіть позначки на малюнках нижче, замалюйте у зошиті.

Обов'язково перегляньте відео про Голонасінні (посилання ТУТ!)
І щоб пограти - збирайте гриби (лише їстівні) за цими посиланнями) Бажаю успіху!
ТЕСТИ Класифікація рослин
ВПРАВА Будова Хвощеподібних
Для допитливих! віднайдіть інформацію щодо застосування рослин відділу Мохоподібні, Хвощеподібні, Плауноподібні та Папоротеподібні. Спробуйте у спільній презентації на вільному слійді розмістити інформацію, картинку, не забудьте підписати слайд.
8 клас
Тема уроку "Загальна характеристика сенсорних систем. Аналізатори. Зорова сенсорна система".
із тексту підручника випишіть визначення, у зошиті заповніть відповідні сторінки, до зошита робочого замалюйте малюнок,

перегляньте відео. Будова зорового аналізатора
з сьогоднішнього дня ми будемо працювати у віртуальному просторі (дистанційна форма навчання). У де-кого з вас попереду вступ до ВНЗ та випускні іспити у формі ДПА. Тому ми працюємо. Незважаючи ні на що. Надалі інструктивні листи будуть коротшими, зараз я вас ознайомлю із струкурою повідомлення.
Назва повідомлення відображає дату проведення уроку (рекомендую записувати до робочого зошита), після цього ви переглядаєте текст, шукаєте ваш клас і ТЕМУ уроку ОБОВ'ЯЗКОВО занотовуєте. Ця частина роботи для звітності, адже якщо ви працювали, то маєте право на додаткову оцінку.! Після запису теми переглядаєте завдання і виконуєте (якщо це вимагається). Фіксуйте свої наробки у зошиті.
Класи, що мають зошити на друкованій основі можуть виконувати сторінки відповідно темі уроку! (зазначайте лише дату виконання). УСПІХІВ!
10 клас
Тема уроку "Популяційна генетика".
Підручник з тексту виписати визначення
Зміст наступних слайдів - перенести в зошит



9 клас
Тема уроку "Механізми видоутворення"
Параграф 46 читати, виписати різновиди адаптацій.
на спільній дошці ДОШКА (клікніть аби увійти) розмістіть кілька зображень, що демонструють певні адаптації. Натисніть "створити стікер" і на стікері нанесіть пояснення (до чого ця адаптація)
на ст.197 підручника "Завдання на порівняння екологічного та географічного видоутворення " виконати письмово в зошиті.
6 клас
Тема уроку "Папороті, хвощі, плауни", "Голонасінні".
Замалювати в зошиті малюнок Життєвий цикл Папороті

Перейдіть за наступним посиланням і перегляньте НАВЧАЛЬНЕ ВІДЕО НАВЧАЛЬНЕ ВІДЕО 2! , зробіть позначки на малюнках нижче, замалюйте у зошиті.

Обов'язково перегляньте відео про Голонасінні (посилання ТУТ!)
І щоб пограти - збирайте гриби (лише їстівні) за цими посиланнями) Бажаю успіху!
ТЕСТИ Класифікація рослин
ВПРАВА Будова Хвощеподібних
Для допитливих! віднайдіть інформацію щодо застосування рослин відділу Мохоподібні, Хвощеподібні, Плауноподібні та Папоротеподібні. Спробуйте у спільній презентації на вільному слійді розмістити інформацію, картинку, не забудьте підписати слайд.
8 клас
Тема уроку "Загальна характеристика сенсорних систем. Аналізатори. Зорова сенсорна система".
із тексту підручника випишіть визначення, у зошиті заповніть відповідні сторінки, до зошита робочого замалюйте малюнок,

перегляньте відео. Будова зорового аналізатора
Комментариев нет:
Отправить комментарий