9А
Тема уроку: Світоглядні та наукові погляди на походження та історичний розвиток життя
Параграф 49 опрацювати: читати, гіпотези виникнення життя виписати; геохронологічну таблицю законспектувати
Перегляньте відео Історія розвитку життя на Землі .
6В, :А (основи здоровя)
Тема: Запобігання ескалації конфлікту, самоконтроль у конфліктних ситуаціях. Практична робота "Моделювання ситуації із конструктивним розвязанням конфлікту. Відпрацювання навичок самоконтролю"
Записати визначення:
Домашнє завдання: знайти і виписати 5 прислівїв або висловів про конфлікт.
8В , 8А
Тема уроку: Сенсорні системи смаку, нюху. Сенсорні системи рівноваги, руху, дотику, температури, болю.
Перш за все - в зошит робочий виконати практичну роботу на ст. 188 (підручник), за темою Виявлення сліпої плями. Висновком може стати робота з ілюстрацією (частини ока).
Параграф 45 читати, терміни у зошит. На сторінці 200 порівняльна таблиця (заповнити у зошит)
Параграф 46 - зосередити увагу на роботі вестибулярного апарату. переглянути відео (симуляція) і описати письмово виникнення відчуттів рівноваги у зошиті.
11А
Узагальнення знань з теми « Екологія»
У якості узагальнення знань пропоную написати роздум на тему "Яке місце в середовищі займає вид Людина розумна?" у роздумі використовуйте термінологію екологічного спрямування. від кількості термінів та їх коректного застосування буде залежати оцінка.
9В (основи здоровя)
Тема уроку: Епідемія ВІЛ-інфекції/СНІДу: загроза людині.
Ознайомтеся із змістом ролику. Дайте відповіді на питання письмово:
1. Розрізняють два типи збудника – віруси імунодефіциту людини 1 та 2 (ВІЛ-1 і ВІЛ-2)?
2. Інфікованих людей називають ВІЛ-позитивні. Проте лише ІV клінічна стадія захворювання називається СНІД – Синдром набутого імунодефіциту людини?
3. Як люди заражаються ВІЛ?
4. Що робити, щоб не заразитися?
5. Чи існує в Україні відповідальність за розголошування таємниці діагнозу ВІЛ-інфекція?
6. Як поводитися людині, інфікованій ВІЛ, та її близьким?
Тема уроку: Світоглядні та наукові погляди на походження та історичний розвиток життя
Параграф 49 опрацювати: читати, гіпотези виникнення життя виписати; геохронологічну таблицю законспектувати
Перегляньте відео Історія розвитку життя на Землі .
6В, :А (основи здоровя)
Тема: Запобігання ескалації конфлікту, самоконтроль у конфліктних ситуаціях. Практична робота "Моделювання ситуації із конструктивним розвязанням конфлікту. Відпрацювання навичок самоконтролю"
Записати визначення:
– Конфлікт у перекладі з латини – це «зіткнення» або «боротьба», вороже відношення. Конфліктні ситуації вивчає конфліктологія.
Конфлікт – це відсутність згоди між двома або більше сторонами (особами).
Конфлікт – ситуація, в якій кожна із сторін прагне зайняти позицію, несумісну і протилежну по відношенню до інтересів іншої сторони.
Чи можемо ми обійтися без конфліктів? Чому?(письмово у зошит)
Доречно навести такий вислів: «Конфлікт – це норма життя. Якщо вам здається, що у вашому житті немає конфліктів, перевірте, чи є у вас пульс…». Ця, трохи смішна і одночасно правдива фраза, належить Чарльзу Ліксону, американському психологові і адвокатові з тридцятирічним стажем. Думаю, що пульс ви вже перевірили і переконалися, що він є. Значить, і конфлікти є.
Конфлікт – це добре або погано? (письмово у зошит)
Давайте з вами визначимо позитивні і негативні сторони конфлікту. (наведіть власні аргументи)
"ЗА" конфлікт. "Проти!"
Існують п’ятъ стратегій поводження в конфлікті.
Конфронтація, або суперництво, виникає тоді, коли людииа прагне поставити власні цілі вище інторесів інших людей і взаємин з ними.
Компроміс, або домовленість, пов’язується з поводженням людини, що дозволяє частково задоволнити як свої домагання, так і бажання партнера (50 х 50).
Поступка, або пристосування, — це стиль поводження в кон-флікті, під час якого учасник конфлікту відмовляється від СВ0їХ інтересів заради інтересів іншої людиии.
Уникання, або відхід, характерний для тих випадків, коли учасники конфліктів відмовляються і від власних інтересів, і від підтримки позитивних відносин з партнером.
Співробітництво виникає, коли людина прагне до встановлення рівноправності власних інторесів і зацікавленості до реалізації інтересів Домашнє завдання: знайти і виписати 5 прислівїв або висловів про конфлікт.
8В , 8А
Тема уроку: Сенсорні системи смаку, нюху. Сенсорні системи рівноваги, руху, дотику, температури, болю.
Перш за все - в зошит робочий виконати практичну роботу на ст. 188 (підручник), за темою Виявлення сліпої плями. Висновком може стати робота з ілюстрацією (частини ока).
Параграф 45 читати, терміни у зошит. На сторінці 200 порівняльна таблиця (заповнити у зошит)
Параграф 46 - зосередити увагу на роботі вестибулярного апарату. переглянути відео (симуляція) і описати письмово виникнення відчуттів рівноваги у зошиті.
11А
Узагальнення знань з теми « Екологія»
У якості узагальнення знань пропоную написати роздум на тему "Яке місце в середовищі займає вид Людина розумна?" у роздумі використовуйте термінологію екологічного спрямування. від кількості термінів та їх коректного застосування буде залежати оцінка.
9В (основи здоровя)
Тема уроку: Епідемія ВІЛ-інфекції/СНІДу: загроза людині.
Ознайомтеся із змістом ролику. Дайте відповіді на питання письмово:
1. Розрізняють два типи збудника – віруси імунодефіциту людини 1 та 2 (ВІЛ-1 і ВІЛ-2)?
2. Інфікованих людей називають ВІЛ-позитивні. Проте лише ІV клінічна стадія захворювання називається СНІД – Синдром набутого імунодефіциту людини?
3. Як люди заражаються ВІЛ?
4. Що робити, щоб не заразитися?
5. Чи існує в Україні відповідальність за розголошування таємниці діагнозу ВІЛ-інфекція?
6. Як поводитися людині, інфікованій ВІЛ, та її близьким?
Комментариев нет:
Отправить комментарий