9 А
Тема уроку "Механізми видоутворення"
Параграф 46 читати, виписати різновиди адаптацій.
на спільній дошці ДОШКА (клікніть аби увійти) розмістіть кілька зображень, що демонструють певні адаптації. Натисніть "створити стікер" і на стікері нанесіть пояснення (до чого ця адаптація)
на ст.197 підручника "Завдання на порівняння екологічного та географічного видоутворення " виконати письмово в зошиті.
У друкованому зошиті зробити відповідні сторінки
6 В (основи здоров'я)
Тема : Поняття конфлікту. Види та способи розвязання конфлікту.
На основі параграфа 23 дати визначення "конфлікт". Виписати у чому полягає конфлікт поглядів та конфлікт інтересів.
на мал. 146 приведені 4 варіанти вирішення конфліктів. Який на вашу думку є найбільш універсальним? Чому ?
Змоделюйте у зошиті ситуацію, що могла б привести до конфлікту. Наведіть той вид вирішення конфлікту, який вам найбільш до душі.
8В, 8 А
Тема уроку "Загальна характеристика сенсорних систем. Аналізатори. Зорова сенсорна система".
із тексту підручника випишіть визначення, у зошиті заповніть відповідні сторінки, до зошита робочого замалюйте малюнок,

перегляньте відео. Будова зорового аналізатора
11А
Тема " Екологічна політика в Україні: природоохоронне законодовство України, міждержавні угоди. Червона книга та чорні списки тварин. Зелена книга України."
Для вас я підготувала заготовки для роботи кількох груп. Подумайте, яка тематика для розгляду вам ближча. Юридичний аспект чи науково-пошукова діяльність.
Якщо юридичний, то на спільній презентації створіть свої слайди, підпишіть їх та у чинному законодавстві виділіть норми, які на вашу думку мають бути дотриманими перш за все, аби поліпшити екологічну ситуацію в Україні . Презентація Юристів
Якщо вам більш цікава пошукова та наукова діяльнсть, то на власному слайді презентації нанесіть інформацію, щодо (один на вибір, краще не повторюватись):
- Структура та історія Червоної книги
- Рослини (з фото) Червоної книги України;
- Тварини (з фото) Червоної книги України;
- Узагальнення (слайд, що ілюструватиме як людина може вплинути на негативні процеси у природі країни)презентація Науковців.
6А (основи здоров'я)
Тема : Поняття конфлікту. Види та способи розвязання конфлікту.
На основі параграфа 23 дати визначення "конфлікт". Виписати у чому полягає конфлікт поглядів та конфлікт інтересів.
на мал. 146 приведені 4 варіанти вирішення конфліктів. Який на вашу думку є найбільш універсальним? Чому ?
Змоделюйте у зошиті ситуацію, що могла б привести до конфлікту. Наведіть той вид вирішення конфлікту, який вам найбільш до душі.
9В (основи здоров'я)
Тема : Стан репродуктивного здоровя молоді в Україні. Негативні наслідки ранніх статевих стосунків.
Перейдіть за цим посиланням (клікніть), ознайомтесь з основними визначеннями, зробіть відповідні нотатки у зошит. Перегляньте розділ "статеві права", чи всі вони є зрозумілими для вашого покоління? А чи всі усвідомлюються загальною більшістю?
Віднайдіть у пошуковій системі "захворювання статевої системи", випишіть у зошит не менше 5, зі шляхами передачі.
Помисліть та напишіть ессе (5-7 речень) на тему "У якому віці варто починати статеві стосунки"
Тема уроку "Механізми видоутворення"
Параграф 46 читати, виписати різновиди адаптацій.
на спільній дошці ДОШКА (клікніть аби увійти) розмістіть кілька зображень, що демонструють певні адаптації. Натисніть "створити стікер" і на стікері нанесіть пояснення (до чого ця адаптація)
на ст.197 підручника "Завдання на порівняння екологічного та географічного видоутворення " виконати письмово в зошиті.
У друкованому зошиті зробити відповідні сторінки
6 В (основи здоров'я)
Тема : Поняття конфлікту. Види та способи розвязання конфлікту.
На основі параграфа 23 дати визначення "конфлікт". Виписати у чому полягає конфлікт поглядів та конфлікт інтересів.
на мал. 146 приведені 4 варіанти вирішення конфліктів. Який на вашу думку є найбільш універсальним? Чому ?
Змоделюйте у зошиті ситуацію, що могла б привести до конфлікту. Наведіть той вид вирішення конфлікту, який вам найбільш до душі.
8В, 8 А
Тема уроку "Загальна характеристика сенсорних систем. Аналізатори. Зорова сенсорна система".
із тексту підручника випишіть визначення, у зошиті заповніть відповідні сторінки, до зошита робочого замалюйте малюнок,

перегляньте відео. Будова зорового аналізатора
11А
Тема " Екологічна політика в Україні: природоохоронне законодовство України, міждержавні угоди. Червона книга та чорні списки тварин. Зелена книга України."
Для вас я підготувала заготовки для роботи кількох груп. Подумайте, яка тематика для розгляду вам ближча. Юридичний аспект чи науково-пошукова діяльність.
Якщо юридичний, то на спільній презентації створіть свої слайди, підпишіть їх та у чинному законодавстві виділіть норми, які на вашу думку мають бути дотриманими перш за все, аби поліпшити екологічну ситуацію в Україні . Презентація Юристів
Якщо вам більш цікава пошукова та наукова діяльнсть, то на власному слайді презентації нанесіть інформацію, щодо (один на вибір, краще не повторюватись):
- Структура та історія Червоної книги
- Рослини (з фото) Червоної книги України;
- Тварини (з фото) Червоної книги України;
- Узагальнення (слайд, що ілюструватиме як людина може вплинути на негативні процеси у природі країни)презентація Науковців.
6А (основи здоров'я)
Тема : Поняття конфлікту. Види та способи розвязання конфлікту.
На основі параграфа 23 дати визначення "конфлікт". Виписати у чому полягає конфлікт поглядів та конфлікт інтересів.
на мал. 146 приведені 4 варіанти вирішення конфліктів. Який на вашу думку є найбільш універсальним? Чому ?
Змоделюйте у зошиті ситуацію, що могла б привести до конфлікту. Наведіть той вид вирішення конфлікту, який вам найбільш до душі.
9В (основи здоров'я)
Тема : Стан репродуктивного здоровя молоді в Україні. Негативні наслідки ранніх статевих стосунків.
Перейдіть за цим посиланням (клікніть), ознайомтесь з основними визначеннями, зробіть відповідні нотатки у зошит. Перегляньте розділ "статеві права", чи всі вони є зрозумілими для вашого покоління? А чи всі усвідомлюються загальною більшістю?
Віднайдіть у пошуковій системі "захворювання статевої системи", випишіть у зошит не менше 5, зі шляхами передачі.
Помисліть та напишіть ессе (5-7 речень) на тему "У якому віці варто починати статеві стосунки"
Комментариев нет:
Отправить комментарий