8 В , 8Б
Тема уроку: Узагальнення знань по темі «Сенсорні системи»
Будь ласка, дайте відповіді на наступні питання. Оцінку буде занесено до журналу.
11А
Тема: Сучасні екологічні проблеми у світі та в Україні. Види забруднення, їхні наслідки для природних і штучних екосистем та людини.
Запишіть у зошит наступну схему.

Перейдіть за наступним посиланням спільна презентація Екологічні проблеми та на вільному слайді розгляньте одну з наведених проблем за схемою (причини, приклади, наслідки, шляхи зменшення впливу).
6 Б, 6А
Тема:
У робочий зошит написати роздум "Значення рослин на планеті".
Пройти тест! Будьте уважні, бали, що ви отримаєте буде занесено у журнал. Успіхів!
ТЕСТ на тему голонасінні
9 Б
Тема: Світоглядні та наукові погляди на походження та історичний розвиток життя
Параграф 49 опрацювати: читати, гіпотези виникнення життя виписати; геохронологічну таблицю законспектувати.
сторінка 209 завдання на співставлення - письмово
Тема уроку: Узагальнення знань по темі «Сенсорні системи»
Будь ласка, дайте відповіді на наступні питання. Оцінку буде занесено до журналу.
11А
Тема: Сучасні екологічні проблеми у світі та в Україні. Види забруднення, їхні наслідки для природних і штучних екосистем та людини.
Запишіть у зошит наступну схему.

Перейдіть за наступним посиланням спільна презентація Екологічні проблеми та на вільному слайді розгляньте одну з наведених проблем за схемою (причини, приклади, наслідки, шляхи зменшення впливу).
6 Б, 6А
Тема:
Рослинні угруповання. Значення рослин для існування життя на планеті Земля.
|
Значення рослин для людини.
У робочий зошит написати роздум "Значення рослин на планеті".
Пройти тест! Будьте уважні, бали, що ви отримаєте буде занесено у журнал. Успіхів!
ТЕСТ на тему голонасінні
9 Б
Тема: Світоглядні та наукові погляди на походження та історичний розвиток життя
Параграф 49 опрацювати: читати, гіпотези виникнення життя виписати; геохронологічну таблицю законспектувати.
сторінка 209 завдання на співставлення - письмово
Комментариев нет:
Отправить комментарий