Общее·количество·просмотров·страницы

четверг, 19 марта 2020 г.

19.03.2020

10А
Тема уроку: Генетична варіабельність людини. Еволюція геному людини

Відкрийте підручник Біологія Андерсон
після опрацювання параграфу 41 дайте письмові відповіді на наведені питання


Проаналізуйте, у яких хромосомах містяться зазначені п’ять потенційно цікавих локусів.
Підготуйте повідомлення про поліморфізми, асоційовані з іншими ознаками людини, використовуючи наукову літературу та інтернет-джерела.
1. Назвіть фактори, які зумовлюють генетичну різноманітність людства.
2. Чи діють на сучасне людство еволюційні фактори? Якщо так, як вони впливають на його генетичну структуру.
3. Аргументовано доведіть, що всі люди є представниками одного біологічного виду.


Тема уроку: Розвиток еволюційних поглядів. Теорія Ч. Дарвіна.
Роль палеонтології, молекулярної генетики в обґрунтуванні теорії еволюції.Еволюція людини. Етапи еволюції людини".

Параграф 47 прочитати, терміни законспектувати!
на ст. 201виконати порівняння біологічного прогресу та регресу.
Зошит на друкованій основі ст. 48-49 заповнити

Походження людини відео від NationalGeographic однозначно не нудно розкаже про те, які стадії людина пройшла від початку до сьогодення. Перегляд бажаний!



Тема уроку "Екологічні групи рослин (за відношенням до світла, води, температури)."

Групи рослин по відношенню до води (переписати у зошит), 
Картинки по запросу "экологические группы растений"

По відношенню до світла (доповніть прикладами)
Картинки по запросу "экологические группы растений"

По відношенню до температури (записати визначення)
Картинки по запросу "экологические группы растений к температуре"



Тема уроку: Сенсорні системи смаку, нюху. Сенсорні системи рівноваги, руху, дотику, температури, болю.

Перш за все  - в зошит робочий виконати практичну роботу на ст. 188 (підручник), за темою Виявлення сліпої плями. Висновком може стати робота з ілюстрацією (частини ока).

Параграф 45 читати, терміни у зошит. На сторінці 200 порівняльна таблиця (заповнити у зошит)
Параграф 46 - зосередити увагу на роботі вестибулярного апарату. переглянути відео (симуляція) і описати письмово виникнення відчуттів рівноваги у зошиті.


9Б (Медіаграмотність)
Тема уроку:
Радіо як мас-медіа. Формати радіо. Основні формати радіо в Україні. Он-лайн радіо. 

Напишіть невеликий роздум на тему "Реалії та перспективи розвитку радіо у світі". (проаналізуйте як часто ви користуєтеся радіо, чому?)

Комментариев нет:

Отправить комментарий