10А
Тема урока: Еволюція геному людини. Медична генетика
параграф 51 читати, проект після параграфу виконати у вигляді документу друкованого або від руки, надіслати на пошту tmischuk1@gmail.com
завдання на співставлення "Види терапії " письмово
параграф 52 читати, Самостійна робота 10 після параграфу - виконуємо у псьмовому вигляді надсилаємо на ту ж адресу пошти.
Тема з генетикою завершиться наступного тижня, буде створено гугл-тест, доступ до якого буде відкрито ЛИШЕ один день і кожен отримає бали, які будуть додані по завершенню карантину.
Особисто для Вас, дорогі 10-тикласники, є гарна новина - тема ця для вас не нова, тому особливої напруги під час тесту ви не відчуватимете, якщо хоча б орієнтуєтеся в елементарних термінах. Щоб підготуватись можете використати самоконтроль з підручника)
9В
6В
Тема: Розмноження та поширення грибів.
Для учнів 6-в класу є гарна новина! Сьогодні ви маєте переглянути ще одне відео про життєдіяльність грибів, (клік для переходу) і письмово дати відповіді в зошит на наступні питання шляхом проставляння "+" якщо твердження вірне і "- " якщо не вірне. (не точно по відео, використовуйте параграф підручника)
8Б
Тема:
№5.Визначення типу вищої нервової діяльності та властивостей темпераменту
За наступним посиланням вам відкриється велика лекція з цілої теми, вам необхідно виписати поняття вищої нервової діяльності (ВНД), порівняти умовні та безумовні рефлекси і знайти розділ про темперамент. обовязково виписати визначення.
Для практикуму пропоную дослідити темперамент за методикою Айзенка. Є інші варіанти, але зупинимось на цьому. можна використовувати інші джерела для проходження тесту. ваш результат (висновок ) ви формулюєте на окремому аркуші або у вигляді документа із зазначенням сильних і слабких сторін вашого домінуючого типу темпераменту, надсилаєте на пошту tmischuk1@gmail.com і чекаєте оцінки)
9 Б ( медіаграмотність)
Тема: Відеокліп як засіб візуалізації музичного твору.
Мене не надто тішить результативність виконання д\з. Минуле надіслав лише Данило Рудь.
нова тема дає можливості для більшої творчої думки. пропоную переглянути матеріал https://я-режиссер де автор пояснює з яких компонентів складається кліп або ролик\фільм. схему цього аналізу я залишу і тут. а вам пропоную поглянути на свої улюблені відео-роботи з точки зору режисера і розібрати кліп за пурпурними показниками (експозиція, завязка...і т.д.) оберіть для порівняння кількох артистів з різних країн чи жанрів музики. оформіть як таблицю і надішліть на мою пошту з ссилкою на відео. із задоволенням насолоджуватимусь і вивчатиму ваші смаки у музиці)

Тема урока: Еволюція геному людини. Медична генетика
завдання на співставлення "Види терапії " письмово
параграф 52 читати, Самостійна робота 10 після параграфу - виконуємо у псьмовому вигляді надсилаємо на ту ж адресу пошти.
Тема з генетикою завершиться наступного тижня, буде створено гугл-тест, доступ до якого буде відкрито ЛИШЕ один день і кожен отримає бали, які будуть додані по завершенню карантину.
Особисто для Вас, дорогі 10-тикласники, є гарна новина - тема ця для вас не нова, тому особливої напруги під час тесту ви не відчуватимете, якщо хоча б орієнтуєтеся в елементарних термінах. Щоб підготуватись можете використати самоконтроль з підручника)
9В
Тема: Основи еволюційної філогенії та систематики. Основні групи організмів: бактерії, археї, еукаріоти. Огляд основних еукаріотичних таксонів. Неклітинні форми життя: віруси.
Шановні учні 9-в класу вам необхідно ознайомитися з презентацією та виконати завдання відповідно до слайдів, а групи еукаріот виписати у вигляді порівняльної таблиці.
6В
Тема: Розмноження та поширення грибів.
Для учнів 6-в класу є гарна новина! Сьогодні ви маєте переглянути ще одне відео про життєдіяльність грибів, (клік для переходу) і письмово дати відповіді в зошит на наступні питання шляхом проставляння "+" якщо твердження вірне і "- " якщо не вірне. (не точно по відео, використовуйте параграф підручника)
- Всі представники царства Гриби є багатоклітинними організмами.
- Гриби – це безхлорофільні організми.
- Царство налічує понад 100 тис. видів.
- Гриби ведуть виключно сапротрофний спосіб життя.
- Деякі гриби живуть у симбіозі з водоростями і вищими рослинами.
- Гриби розмножуються тільки спорами.
- Вегетативне тіло гриба називають міцелієм.
на сайті за даним посиланням ви знайдете цікавий тест, який включатиме питання про царство Гриби. пройдіть його
8Б
Тема:
Поняття про вищу нервову діяльність та її основні типи.
|
Дослідницький практикум
|
За наступним посиланням вам відкриється велика лекція з цілої теми, вам необхідно виписати поняття вищої нервової діяльності (ВНД), порівняти умовні та безумовні рефлекси і знайти розділ про темперамент. обовязково виписати визначення.
Для практикуму пропоную дослідити темперамент за методикою Айзенка. Є інші варіанти, але зупинимось на цьому. можна використовувати інші джерела для проходження тесту. ваш результат (висновок ) ви формулюєте на окремому аркуші або у вигляді документа із зазначенням сильних і слабких сторін вашого домінуючого типу темпераменту, надсилаєте на пошту tmischuk1@gmail.com і чекаєте оцінки)
9 Б ( медіаграмотність)
Тема: Відеокліп як засіб візуалізації музичного твору.
Мене не надто тішить результативність виконання д\з. Минуле надіслав лише Данило Рудь.
нова тема дає можливості для більшої творчої думки. пропоную переглянути матеріал https://я-режиссер де автор пояснює з яких компонентів складається кліп або ролик\фільм. схему цього аналізу я залишу і тут. а вам пропоную поглянути на свої улюблені відео-роботи з точки зору режисера і розібрати кліп за пурпурними показниками (експозиція, завязка...і т.д.) оберіть для порівняння кількох артистів з різних країн чи жанрів музики. оформіть як таблицю і надішліть на мою пошту з ссилкою на відео. із задоволенням насолоджуватимусь і вивчатиму ваші смаки у музиці)

Комментариев нет:
Отправить комментарий