9а, 9б Тема уроку: Стабільність екосистем та причини її порушення.
Параграф 56 читати, закони на сторінці 239 та поняття екологічної валентності виписати.
на основі ілюстрації 55 виконати наступні завдання
1) Какой из факторов для выживаемости куколок яблоневой плодожорки является лимитирующим (ограничивающим) при их сочетаниях, соответствующих точкам 1, 2 и 3?2) Какой диапазон температуры и влажности являются для вида оптимальными?
3) Охарактеризуйте пределы выносливости вида по температуре и влажности.
8а Тема уроку:Тема уроку: Навчання та пам’ять.
Параграф 53 читати, наприкінці параграфу є
Лабораторне дослідження:
дослідження різних видів пам’яті
Загальний результат (Висновок) - оцініть від 1до 10 для кожного виду памяті та виділіть власні сильні сторони. запропонуйте (з додаткових джерел способи поліпшення відстаючих видів памяті).
Домашнє завдання буде попрацювати у сервісі https://worditout.com тут ви маєте створити хмарку слів, яка буде утворена термінами та базовими поняттями з теми Вища нервова діяльність. Вашу хмарку разом з лабораторною роботою чекатиму на пошту tmischuk1@gmail.com
6а, 6б, 6в
(дублюю бо далеко не всі виконали цю роботу).
на основі ілюстрації 55 виконати наступні завдання
2.Внимательно рассмотрите график зависимости выживаемости куколок яблоневой плодожорки от двух факторов – температуры и влажности и ответьте на вопросы:
3) Охарактеризуйте пределы выносливости вида по температуре и влажности.
Домашнє завдання: 9А - створити у сервісі https://biouroki.ru кросворд на тему екосистема, використовуючи поняття з параграфів 54,55,56. виконаний кросворд надіслати на пошту tmischuk1@gmail.com
9Б - виконати та сфотографувати домашнє спостереження за рослиною, під час якого ви досліджуєте вплив факторів освітленості, вологості, мінеральних речовин. (творча робота, немає шаблона, є задача - фотоколлаж того, як на прикладі домашніх рослин можна вивчити їх реакцію на зміни. самих реакцій ви не спостерігатимете, адже це довгий процес. але зафільмувати експеримент - обовязково. фото коллаж надсилайте у вайбер або на пошту.)
8а Тема уроку:Тема уроку: Навчання та пам’ять.
Параграф 53 читати, наприкінці параграфу є
Лабораторне дослідження:
дослідження різних видів пам’яті
Для цього вам знадобиться відео з рухами (завдання 1) виконайте для себе, вдома ви точно зможете розслабитись і спробувати навчитися чомусь новому. якщо будете впевнені в собі - запишість міні-відео)
Завдання 2 виконайте з цими малюнками.

Завдання 3 виконайте у діалозі. зателефонуйте, обєднайтесь, поспілкуйтесь!
Завдання 4 для цього виду памяті не обовязково сприймати словесні пари на слух. оберіть один з стовпчиків з малюнку нижче.

Домашнє завдання буде попрацювати у сервісі https://worditout.com тут ви маєте створити хмарку слів, яка буде утворена термінами та базовими поняттями з теми Вища нервова діяльність. Вашу хмарку разом з лабораторною роботою чекатиму на пошту tmischuk1@gmail.com
6а, 6б, 6в
(дублюю бо далеко не всі виконали цю роботу).
Якщо ви вже робили цю роботу - пропоную навчитися новому, а саме - виготовляти флораріуми. відео1. відео2! відео3 у якості оцінюваної роботи - зробіть опис флораріуму, який вам сподобався (долучіть фото посудини, грунту або його замінника та фото рослин, які плануєте там виростити), роботу виконайте на слайді презентації або у документі Word та надішліть на пошту tmischuk1@gmail.com
Якщо у вас вийде зробити флораріум своїми руками - надсилайте фото! Оцінка буде тільки 12)
Тема уроку: Групи грибів: симбіотичні – мікоризоутворюючі шапинкові гриби; лишайники; сапротрофні – цвільові гриби; паразитичні (на прикладі трутовиків та збудників мікозів людини).
Параграф 53 читати і коротко законспектувати, дати письмово відповіді на запитання після параграфу, і виконану роботу надіслати на перевірку на пошту tmischuk1@gmail.com Для допитливих та додаткових балів пропоную пройти і зробити скрін з результатами кількох тестів, надсилати можна додавши до конспекту параграфутест №1тест №2тест №3Виконувати тести можна з мобільного пристрою. Це веселі ігрові форми, тож не соромимося, граємо та вчимося!
Комментариев нет:
Отправить комментарий