10А
Домашнє дослідження «Мутагени» для вивчення складу продуктів харчування та впливу хімічних речовин на біологічні процеси
За цим посиланням ви знайдете роботу, яку пророблюють студенти КПІ (вона не є складною),ознайомтесь із її текстом, вам потрібно зробити плакат у форматі Ворд або на сервісі Канва (що є шикарним для створення різної інфографіки). на плакаті ви маєте розмістити фото продукту, його етикетку, розібрати вміст продукту за таблицею, що наведено в лабораторному досліді (інформація\показник\вплив)
Зробіть висновок щодо користі та необхідності вживання даного продукту. Звичайно продукти із незаплямованою репутацією типу "гречки" брати не варто.
для реєстрації у сервісі можете використати свій фейсбук або мейл. вам ще знадобиться цей сервіс! навчиться у ньому працювати)
Результат буду очікувати на пошту.. як завжди. робота оцінюється, рівно як її відсутність, адже згідно новим рекомендаціям МОН вчителі таки мають врахувати вашу дистанційну діяльність для завершення навчального року. ;)
9В
Тема уроку: Стабільність екосистем та причини її порушення.
Параграф 56 читати, закони на сторінці 239 та поняття екологічної валентності виписати.
на основі ілюстрації 55 виконати наступні
завдання1.Расшифруйте цифры на схеме
2.Внимательно рассмотрите график зависимости выживаемости куколок яблоневой плодожорки от двух факторов – температуры и влажности и ответьте на вопросы:
1) Какой из факторов для выживаемости куколок яблоневой плодожорки является лимитирующим (ограничивающим) при их сочетаниях, соответствующих точкам 1, 2 и 3?2) Какой диапазон температуры и влажности являются для вида оптимальными?
3) Охарактеризуйте пределы выносливости вида по температуре и влажности.
8Б Тема уроку:
Узагальнення по темі «Вища нервова діяльність»
Домашнє дослідження «Мутагени» для вивчення складу продуктів харчування та впливу хімічних речовин на біологічні процеси
За цим посиланням ви знайдете роботу, яку пророблюють студенти КПІ (вона не є складною),ознайомтесь із її текстом, вам потрібно зробити плакат у форматі Ворд або на сервісі Канва (що є шикарним для створення різної інфографіки). на плакаті ви маєте розмістити фото продукту, його етикетку, розібрати вміст продукту за таблицею, що наведено в лабораторному досліді (інформація\показник\вплив)
Зробіть висновок щодо користі та необхідності вживання даного продукту. Звичайно продукти із незаплямованою репутацією типу "гречки" брати не варто.
для реєстрації у сервісі можете використати свій фейсбук або мейл. вам ще знадобиться цей сервіс! навчиться у ньому працювати)
Результат буду очікувати на пошту.. як завжди. робота оцінюється, рівно як її відсутність, адже згідно новим рекомендаціям МОН вчителі таки мають врахувати вашу дистанційну діяльність для завершення навчального року. ;)
9В
Тема уроку: Стабільність екосистем та причини її порушення.
на основі ілюстрації 55 виконати наступні


1) Какой из факторов для выживаемости куколок яблоневой плодожорки является лимитирующим (ограничивающим) при их сочетаниях, соответствующих точкам 1, 2 и 3?2) Какой диапазон температуры и влажности являются для вида оптимальными?
3) Охарактеризуйте пределы выносливости вида по температуре и влажности.
Домашнє завдання: 9В - створити у сервісі https://biouroki.ru кросворд на тему екосистема, використовуючи поняття з параграфів 54,55,56. виконаний кросворд надіслати на пошту tmischuk1@gmail.com
6В Тема уроку: (повторення) Групи грибів: симбіотичні – мікоризоутворюючі шапинкові гриби; лишайники; сапротрофні – цвільові гриби; паразитичні (на прикладі трутовиків та збудників мікозів людини).
Пропоную навчитися новому, а саме - виготовляти флораріуми. відео1. відео2! відео3 у якості оцінюваної роботи - зробіть опис флораріуму, який вам сподобався (долучіть фото посудини, грунту або його замінника та фото рослин, які плануєте там виростити), роботу виконайте на слайді презентації або у документі Word та надішліть на пошту tmischuk1@gmail.com Якщо у вас вийде зробити флораріум своїми руками - надсилайте фото! Оцінка буде тільки 12)
Якщо ж вам довподоби створювати ребуси, пропоную у сервісі http://rebus1.com/ua/index.php створити не менше 5 ребусів, зберегти у вигляді картинок і надіслати на пошту (tmischuk1@gmail.com ) через документ (із підписом слів, які ви там зашифрували). Звичайно, ребуси мають містити біологічні терміни (наприклад "рослина", "автотрофи", "гриби", "мікориза" , "міцелій" і так далі)..
Сон. Біоритми.
|
Нажаль минуле домашнє завдання виконали не всі активні учасники дистанційного освітнього процесу)
Сьогодні можна буде обрати роботу до душі. В залежності від вашої творчості та натхнення. Звичайно, робота фантазії та креативності буде оцінена вище.
отже , варіант 1) Читати параграф 54, коротко виписати поняття і терміни. тестування хронобіологічного ритму (сова\жаворонок\голуб) після параграфу обовязково для кожного! у якості узагальнення треба виконати тести зі сторінки 240 та надіслати ВСЮ роботу на пошту.
варіант 2) ви творча і креативна людина, можете обєднатися для виконання роботи з кількома однодумцями (група до 3 осіб) і створити міні відео (до 1:30) на тему "Гігієна сну" або на тему "Біоритми людини" (добовий ритм активності). відео бажано змонтувати або зняти одним дублем. надсилати на вайбер (0685301798) або діліться посиланням на ваш ресурс де ви його розмістите.
Люди, які обрали варіант 2 звільняються від тесту за тему і підвищують загальний тематичний бал на 1!) успіху!
9Б (медіаграмотність)
Тема уроку: Історія створення відеоігор. Комп’ютерні і відеоігри як окремий вид мистецтва
АКТУАЛЬНО! Чи не так? під час карантину кількість проданих консолей зросла в кілька разів, а виробники ігор надають тимчасовий доступ до гейм-плею. Завдання для тих, хто має потяг до відео-ігор або хотів би дослідити як вони виникли та як розвивались. Від вас - презентація на максимум 10 слайдів за тематикою уроку. Буду дуже вдячна, адже надалі найкращі презентації буду використовувати для навчання інших дітей)
отже , варіант 1) Читати параграф 54, коротко виписати поняття і терміни. тестування хронобіологічного ритму (сова\жаворонок\голуб) після параграфу обовязково для кожного! у якості узагальнення треба виконати тести зі сторінки 240 та надіслати ВСЮ роботу на пошту.
варіант 2) ви творча і креативна людина, можете обєднатися для виконання роботи з кількома однодумцями (група до 3 осіб) і створити міні відео (до 1:30) на тему "Гігієна сну" або на тему "Біоритми людини" (добовий ритм активності). відео бажано змонтувати або зняти одним дублем. надсилати на вайбер (0685301798) або діліться посиланням на ваш ресурс де ви його розмістите.
Люди, які обрали варіант 2 звільняються від тесту за тему і підвищують загальний тематичний бал на 1!) успіху!
9Б (медіаграмотність)
Тема уроку: Історія створення відеоігор. Комп’ютерні і відеоігри як окремий вид мистецтва
АКТУАЛЬНО! Чи не так? під час карантину кількість проданих консолей зросла в кілька разів, а виробники ігор надають тимчасовий доступ до гейм-плею. Завдання для тих, хто має потяг до відео-ігор або хотів би дослідити як вони виникли та як розвивались. Від вас - презентація на максимум 10 слайдів за тематикою уроку. Буду дуже вдячна, адже надалі найкращі презентації буду використовувати для навчання інших дітей)
Комментариев нет:
Отправить комментарий