Общее·количество·просмотров·страницы

пятница, 3 апреля 2020 г.

03.04.2020

9А Тема уроку: Огляд основних еукаріотичних таксонів (повторення)

Дріжджі - значення слова, визначення слова, слово означає | VseslovA При движении амеба выпускает псевдоподии
Ученые увидели выворачивание вольвокса в 3D

Перед вами є кілька представників різних царств живої природи. Ваша задача - систематизувати їх (уникайте тих систематичних таксонів, що не є основними) описати у порівняльному аспекті будову клітин цих істот, визначити їх значення для планети. Матеріал надіслати на пошту tmischuk1@gmail.com   

6В, 6А (Основи здоров'я)

Тема уроку: Підліткові компанії. Ознаки дружніх і недружніх компаній. Способи протидії агресії та насильству  у підлітковому середовищі.

Доброго дня, любі мої 6-ті класи) я уже сумую за нашими бесідами та інтерактивами на основах здоровя. цей предмет реально дає можливість проговорювати важливі аспекти. інколи торкаючись достатньо серйозних навіть для дорослих тем. Ми вже оговорювали потенційно небезпечні компанії та як їх розпізнати. Так і сьогодні маємо говорити про явище насильства у підлітковому віці. Прочитайте, будь-ласка фрагмент документа, який регламентує (пояснює) що таке насильство та його види.
НАСИЛЬСТВО - це будь-які умисні дії однієї людини по відношенню до іншої, якщо ці дії порушують права й свободи людини, наносять їй фізичну, моральну чи психічну шкоду.ЯКІ БУВАЮТЬ ВИДИ НАСИЛЬСТВА?ФІЗИЧНЕ (штовхання, побиття, жбурляння різними предметами, спроба вбивства).ПСИХОЛОГІЧНЕ (стеження, погрози, залякування, шантаж, приниження, ігнорування).СЕКСУАЛЬНЕ(сексуальні домагання, образи, зґвалтування). ЕКОНОМІЧНЕ (фінансовий контроль, обмеження, заборона працювати і вчитися, свідоме руйнування та пошкодження майна).СІМЕЙНЕ (умисний фізичний, сексуальний, психологічний чи економічний вплив, примус з боку одного члена сім'ї у відношенні до іншого з метою контролю, залякування).ЯКІ МОЖУТЬ БУТИ ПРИЧИНИ НАСИЛЬСТВА?
  • Низька (завищена) самооцінка кривдника.
  • Невміння вирішувати проблеми іншими методами.
  • Влада за всяку ціну(бажання домінувати).
  • Власний негативний досвід.
  • Психічні розлади та високий рівень агресії.
  • Вживання алкоголю, наркотичних речовин.
НЕ ЗАБУВАЙ…Насильство – це неодноразова дія, а процес, що складається з циклів насильства, які тримаються на продовженні стосунків потерпілої та кривдника. Якщо насильство один раз з’явилось у стосунках, то є велика імовірність, що воно повториться, а інтенсивність його і ступінь жорстокості будуть зростати. Динаміка таких стосунків може бути проілюстрована так званою хвилею насильства. ЗАХИСТИ СЕБЕ!!!Людина, у результаті вчинення над нею насильницьких дій, відчуває страх, сором, біль, злість, безпорадність…Якщо ти переживаєш такі емоції, то ти, імовірно, зазнаєш насильства…Задумайся!Якщо ж такі емоції і почуття викликані твоїми словами чи діями, то ти сам вчиняєш насильство... Зупинись!Якщо у своєму житті ти зіткнувся із насильством… Пам’ятай, що завжди є люди, які готові тобі допомогти. Це можуть бути твої друзі, батьки, класний керівник, психолог.Якщо хтось із твоїх друзів зазнає насильства… Порадь йому звернутися за допомогою або повідом про це самостійно тим, кому ти довіряєш.ПАМ`ЯТАЙ!!!Ти маєш право перебувати в безпеці!Ти маєш право на захист!ЗВЕРНУВШИСЬ ЗА ДОПОМОГОЮ, ТИ НЕ ПОКАЗУЄШ СВОЮ СЛАБКІСТЬ, А ЗБЕРІГАЄШ СВОЄ ЖИТТЯ Й ЗДОРОВ’Я!
Поняття про вищу нервову діяльність та її основні типи.

У якості домашнього завдання прошу вас намалювати на А4 плакат з тематикою підтримки людей, які відчувають на собі ознаки булінгу чи форм насильства. Сфотографуйте і надішліть мені на поштову скриньку (tmischuk1@gmail.com   ) або зробіть фото малюнка у сторіс Інстаграму, відмітьте мене (antoninamischuk) та кількох своїх друзів, закликаючи їх протидіяти злочинам з боку інших людей. Навіть якщо ми залишаємось вдома - ми можемо впливати)


8В, 8А
Тема:
Дослідницький практикум
№5.Визначення типу вищої нервової діяльності та властивостей темпераменту

За наступним посиланням вам відкриється велика лекція з цілої теми, вам необхідно виписати поняття вищої нервової діяльності (ВНД), порівняти умовні та безумовні рефлекси і знайти розділ про темперамент. обовязково виписати визначення. 
Для практикуму пропоную дослідити темперамент за методикою Айзенка. Є інші варіанти, але зупинимось на цьому. можна використовувати інші джерела для проходження тесту. ваш результат (висновок ) ви формулюєте на окремому аркуші або у вигляді документа із зазначенням сильних і слабких сторін вашого домінуючого типу темпераменту, надсилаєте на пошту tmischuk1@gmail.com   і чекаєте оцінки)


11А
Тема уроку: Поняття про якість довкілля. Критерії забруднення довкілля. Антропічний вплив на атмосферу Наслідки забруднення атмосферного повітря та його охорона.

Сьогодні урок як ніколи глибокий і про все..
свого часу мене сколихнув цей фільм. я стала думати скільки ресурсу прісної води я забираю щодня просто чистячи зуби. щоб виростити 1 кг яловичини затрачується 13 тис літрів води, вбивається тварина, що за своє життя виробляє аміаку стільки, що страшно уявити. .замислилась над тим, як людина оволодівши чорним золотом спотворює все, до чого торкається.. вперше подумала що розвиток інфраструктури - насилля над тим, що нам насправді не належить. і що красу можна лише бачити, відчувати...
ПС: цей фільм було заборонено до показу у десятках країн світу, а бренди, що брали участь у його створенні відмовились від шкіри, хутра та тестування на тваринах продукції.

тому запасайтесь кавою та печивом - вдумливого вам перегляду.!


9В (Основи здоров'я)
Тема уроку: Запобігання захворюванням, які передаються статевим шляхом. Засоби контрацепції. Значення моральних цінностей для профілактики ІПСШ.

Зробити конспект з питання "Захворювання, які передаються статевим шляхом"
про це та інші питання, що можуть розкрити це можна прочитати на ресурсі (клікніть)

Комментариев нет:

Отправить комментарий