9А
Тема уроку: Харчові зв’язки, потоки енергії та колообіг речовин в екосистемах.
-Автотрофы в качестве источника энергии используют CO2
щодо уроку Основи здоровя. так як частота їх раз на 2 тижня, працюєте разом з 9в класом (раз на тиждень по пятницям. завдання дуже легкі.). у кінці цього повідомлення для них уже закріплене завдання до Основ. Виконуйте, надсилайте)
6В, 6А (Основи здоров'я)
Тема уроку: Відпрацювання навичок безпечного зберігання ліків і засобів побутової хімії. Вивчення вмісту домашньої аптечки.
Шановні учні та батьки! Ця тема у предметі є надзвичайно важливою, адже це - запорука вчасного надання першої допомоги. Тому пропоную вам РАЗОМ вивчити вміст домашньої аптечки, зробити невеликий її опис у зошит. Що на ваш розсуд є найголовнішим та відноситься до екстрених препаратів або предметів, а які ліки становлять велику небезпеку при їх самовільному застосуванні. Розгляньте інструкцію до кількох лікарських засобів. Учень має запамятати їх призначення, і основні пункти, з яких складається інструкція до засобів.
Ознайомтеся з побутовою хімією у вашому домі. Зробіть її опис у зошит та зазначте призначення. Оговоріть міри перестороги при роботі з цими речовинами.
У висновку до проробленої роботи учень має визначити чи є будинок абсолютно безпечним, і яких небезпек можна уникнути просто ЗНАЮЧИ про властивості ліків та побутових хімічних речовин.
8В, 8А
11А
Тема уроку: Основні джерела антропічного забруднення ґрунтів, їхні наслідки.
Необхідність охорони ґрунтів.Параграф 26 читати, після параграфу виконати тести та письмово відповісти на питання №7.
9В (Основи здоров'я)
Тема уроку:
Тема уроку: Харчові зв’язки, потоки енергії та колообіг речовин в екосистемах.
Параграф 55 читати, розділ "діяльність" після параграфу а також практичні вправи - виконати на оцінку (надіслати на пошту)
у зошиті випишіть наступне твердження і спробуйте довести його правивість або помилковість.
-Автотрофы в качестве источника энергии используют CO2
щодо уроку Основи здоровя. так як частота їх раз на 2 тижня, працюєте разом з 9в класом (раз на тиждень по пятницям. завдання дуже легкі.). у кінці цього повідомлення для них уже закріплене завдання до Основ. Виконуйте, надсилайте)
6В, 6А (Основи здоров'я)
Тема уроку: Відпрацювання навичок безпечного зберігання ліків і засобів побутової хімії. Вивчення вмісту домашньої аптечки.
Шановні учні та батьки! Ця тема у предметі є надзвичайно важливою, адже це - запорука вчасного надання першої допомоги. Тому пропоную вам РАЗОМ вивчити вміст домашньої аптечки, зробити невеликий її опис у зошит. Що на ваш розсуд є найголовнішим та відноситься до екстрених препаратів або предметів, а які ліки становлять велику небезпеку при їх самовільному застосуванні. Розгляньте інструкцію до кількох лікарських засобів. Учень має запамятати їх призначення, і основні пункти, з яких складається інструкція до засобів.
Ознайомтеся з побутовою хімією у вашому домі. Зробіть її опис у зошит та зазначте призначення. Оговоріть міри перестороги при роботі з цими речовинами.
У висновку до проробленої роботи учень має визначити чи є будинок абсолютно безпечним, і яких небезпек можна уникнути просто ЗНАЮЧИ про властивості ліків та побутових хімічних речовин.
8В, 8А
Тема уроку:
Інстинкти.
Параграф 50 читати, мал 110 у зошит,
Параграф 52 виписати порівняння першої і другої сигнальної системи, розумові операції (таблиця виписати).
Після параграфу є завдання на дослідження швидкості мислення (вправа для себе)
Спробуйте довести, що мистецтво (на конкретному цого прикладі: музичне або образотворче, скульптура чи живопис, шиття чи написання музики\віршів) є прикладом прямої роботи мозку та мислення. (робота у вигляді міні-ессе 7-10 речень надсилаєте на пошту, якщо плануєте оцінку високого рівня)
Конспект за сьогодні НЕ потрібно пересилати
|
11А
Тема уроку: Основні джерела антропічного забруднення ґрунтів, їхні наслідки.
Необхідність охорони ґрунтів.Параграф 26 читати, після параграфу виконати тести та письмово відповісти на питання №7.
9В (Основи здоров'я)
Тема уроку:
Протидія стигмі і дискримінації осіб за будь-якою ознакою.
(конспект)
Слово «стигма» виникло ще за часів Давньої Греції (грец. Stigma – тавро, пляма), де ізгоям ставили тавро розпаленим залізом так, щоб люди могли образу бачити тих, хто зганьбилися своєю поведінкою. Але зараз цей термін набув іншого значення. Його використовують, коли говорять про принизливий, ганебний статус людини. Стигматизація завжди неухильно призводить до дискримінації, яку ще часто називають стигматизацією в дії. Під терміном «дискримінація» розуміють навмисне обмеження прав частини населення, окремих груп чи індивідів за певною ознакою.
Подумайте, які ознаки найчастіше є причиною дискримінацій? Запропонуйте шляхи подолання цих соціальних явищ.
В українському законодавстві передбачена кримінальна відповідальність за порушення рівноправності громадян залежно від їх расової, національної належності, релігійних переконань, інвалідності та за іншими ознаками – ст. 161 ККУ. Але на думку багатьох експертів, довести в суді факт дискримінації дуже складно.
Перегляньте ролик. Опишіть які почуття у вас викликало відео. Чому?
Перегляньте ролик. Опишіть які почуття у вас викликало відео. Чому?
Комментариев нет:
Отправить комментарий