9А
Тема уроку: Біосфера як цілісна система
Параграф 59 читати, 5 особливостей біосфери як біологічної системи виписати.
Дати письмові відповіді на наступні тести (питання)
-Термины «биосфера» и «ноосфера» ввел русский ученый В.И. Вернадский
- Согласно учению В.И. Вернадского, биосфера представляет собой совокупность всех живых организмов Земли.
3.В крупных городах, как правило, основным источником загрязнения атмосферного воздуха является:
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ: Проект (дослідницький)
Виявлення рівня антропогенного та техногенного впливу в екосистемах своєї місцевості
Тема уроку: Біосфера як цілісна система
Дати письмові відповіді на наступні тести (питання)
1. Биосфера, как и любая экосистема, является:
а) закрытой системой; в) открытой системой;
б) изолированной системой; г) независимой системой
а) закрытой системой; в) открытой системой;
б) изолированной системой; г) независимой системой
2.Обоснуйте правильность / неправильность суждений
- Согласно учению В.И. Вернадского, биосфера представляет собой совокупность всех живых организмов Земли.
3.В крупных городах, как правило, основным источником загрязнения атмосферного воздуха является:
а) теплоэнергетика; б) автотранспорт;
в) железнодорожный транспорт; г) промышленные предприятия.
4.Создание крупных животноводческих комплексов (птицефабрики и свинофермы с поголовьем животных более 5 тысяч голов) с незарегулированными стоками повлияет:
в) железнодорожный транспорт; г) промышленные предприятия.
4.Создание крупных животноводческих комплексов (птицефабрики и свинофермы с поголовьем животных более 5 тысяч голов) с незарегулированными стоками повлияет:
а) на введение севооборотов;
б) на химический состав поверхностных и грунтовых вод; в) на зональность ведения сельского хозяйства;
г) на ускорение водной мелиорации.
б) на химический состав поверхностных и грунтовых вод; в) на зональность ведения сельского хозяйства;
г) на ускорение водной мелиорации.
Виявлення рівня антропогенного та техногенного впливу в екосистемах своєї місцевості
із додаткових джерел знайти методики оцінки антропогенного (людського) і техногенного впливу а також провести аналіз для Запорізького регіону. Проект представити у презентації і надіслати на пошту. tmischuk1@gmail.com
6В, 6А (Основи здоров'я)
Тема уроку: Причини виникнення пожеж. Стадії розвитку пожежі. Пожежна охорона.
Засоби пожежогасіння. Гасіння невеликої пожежі. Захист органів дихання в зоні пожежі. Дії в разі загорання одягу
Перейдіть за посиланням і законспектуйте основіні причини виникнення пожеж. Оговоріть з батьками шляхи евакуації з приміщення у різних варіантах пожеж (внутрішньоквартирна, міжквартирна та в середині підїзду. Які номери телефонів варто використати при неконтрольованій пожежі? Зробіть малюнок на А4, з інформацією щодо дій у разі виникнення пожеж. Надішліть малюнок на пошту tmischuk1@gmail.com
8В, 8А
Тема уроку:
Сон. Біоритми.
Узагальнення по темі «Вища нервова діяльність»Сон. Біоритми.
Нажаль минуле домашнє завдання виконали не всі активні учасники дистанційного освітнього процесу)
Сьогодні можна буде обрати роботу до душі. В залежності від вашої творчості та натхнення. Звичайно, робота фантазії та креативності буде оцінена вище.
отже , варіант 1) Читати параграф 54, коротко виписати поняття і терміни. тестування хронобіологічного ритму (сова\жаворонок\голуб) після параграфу обовязково для кожного! у якості узагальнення треба виконати тести зі сторінки 240 та надіслати ВСЮ роботу на пошту.
варіант 2) ви творча і креативна людина, можете обєднатися для виконання роботи з кількома однодумцями (група до 3 осіб) і створити міні відео (до 1:30) на тему "Гігієна сну" або на тему "Біоритми людини" (добовий ритм активності). відео бажано змонтувати або зняти одним дублем. надсилати на вайбер (0685301798) або діліться посиланням на ваш ресурс де ви його розмістите.
Люди, які обрали варіант 2 звільняються від тесту за тему і підвищують загальний тематичний бал на 1!) успіху!
отже , варіант 1) Читати параграф 54, коротко виписати поняття і терміни. тестування хронобіологічного ритму (сова\жаворонок\голуб) після параграфу обовязково для кожного! у якості узагальнення треба виконати тести зі сторінки 240 та надіслати ВСЮ роботу на пошту.
варіант 2) ви творча і креативна людина, можете обєднатися для виконання роботи з кількома однодумцями (група до 3 осіб) і створити міні відео (до 1:30) на тему "Гігієна сну" або на тему "Біоритми людини" (добовий ритм активності). відео бажано змонтувати або зняти одним дублем. надсилати на вайбер (0685301798) або діліться посиланням на ваш ресурс де ви його розмістите.
Люди, які обрали варіант 2 звільняються від тесту за тему і підвищують загальний тематичний бал на 1!) успіху!
11А
Тема уроку: Збереження біорізноманіття як необхідна умова стабільності біосфери.
Практична робота Оцінка екологічного стану свого регіону.
Цю тему ми вже опрацьовували, тому повторювати процес не будемо.
Пропоную вам завдання (останнє незвичайне).. прочитайте оповідання Чи існуєте ви, містере Джонс? (всього на дві сторінки) і запишіть відео-ессе, де відповісте на кілька питань:
- чи насправді містер Джонс існує? існував до моменту трансформації? на момент їх завершення?
- чи має він, як людина нести свої боргрві обовязки?
- чи можна з упевненістю сказати, що машина здатна ефективно замінити людину?
- кому тепер належить фізичне тіло містера Джонса?
- опишіть свої враження від оповідання.
9В (Основи здоров'я)
Вплив психоактивних речовин на репродуктивне здоров’я. Профілактика вроджених вад. перейдіть за посиланням і зробіть міні-конспект. знайдіть статистику щодо вроджених вад розвитку і поширення їх серед батьків, що страждають на різні типи залежностей. Конспект сфотографуйте та звітуйте на пошту.
Комментариев нет:
Отправить комментарий