Шановні учні! цей тиждень присвячено ПРИРОДНИЧИМ наукам, отже , вчителі біології, природознавства, географії та основ здоров'я будуть давати вам більш творчі завдання.
За виконанням яких будуть слідкувати адміністрація та куруючий завуч. Вам не треба переживати, лише активно включитися у цю гру і фіксувати (фотографувати та занотовувати, вчасно надсилати завдання).
Хочу попередити тих дітей, хто активно слідкує за блогом та систематично виконує роботу чекає заохочення. А от тих, хто вважає, що можна відпрацювати по виходу з карантину чекає розчарування. До кінця цього тижня - час, коли я чекаю і приймаю роботи. Наприкінці - підведу проміжний результат, бо того вимагає програма (у всіх класів завершується тема і має бути виставлена оцінка). Надалі - відомість буде передана класним керівникам і Вашим батькам у групи.
І нехай вам нудно і складно самостійно опановувати матеріал (я все розумію), але на цім тижні точно буде можливість покреативити. Тож долучайтеся! Гарного нам початку тижня!
8В, 8Б
Тема уроку: Навчання та пам’ять.
дослідження різних видів пам’яті
Загальний результат (Висновок) - оцініть від 1до 10 для кожного виду памяті та виділіть власні сильні сторони. запропонуйте (з додаткових джерел способи поліпшення відстаючих видів памяті).
Домашнє завдання буде попрацювати у сервісі https://worditout.com тут ви маєте створити хмарку слів, яка буде утворена термінами та базовими поняттями з теми Вища нервова діяльність. Вашу хмарку разом з лабораторною роботою чекатиму на пошту tmischuk1@gmail.com
11А
Тема уроку: Антропічний вплив на біорізноманіття. Проблеми акліматизації та реакліматизації видів.
6Б, 6А
За виконанням яких будуть слідкувати адміністрація та куруючий завуч. Вам не треба переживати, лише активно включитися у цю гру і фіксувати (фотографувати та занотовувати, вчасно надсилати завдання).
Хочу попередити тих дітей, хто активно слідкує за блогом та систематично виконує роботу чекає заохочення. А от тих, хто вважає, що можна відпрацювати по виходу з карантину чекає розчарування. До кінця цього тижня - час, коли я чекаю і приймаю роботи. Наприкінці - підведу проміжний результат, бо того вимагає програма (у всіх класів завершується тема і має бути виставлена оцінка). Надалі - відомість буде передана класним керівникам і Вашим батькам у групи.
І нехай вам нудно і складно самостійно опановувати матеріал (я все розумію), але на цім тижні точно буде можливість покреативити. Тож долучайтеся! Гарного нам початку тижня!
8В, 8Б
Тема уроку: Навчання та пам’ять.
Параграф 53 читати, наприкінці параграфу є
Лабораторне дослідження:
|
Для цього вам знадобиться відео з рухами (завдання 1) виконайте для себе, вдома ви точно зможете розслабитись і спробувати навчитися чомусь новому. якщо будете впевнені в собі - запишість міні-відео)
Завдання 2 виконайте з цими малюнками.

Завдання 3 виконайте у діалозі. зателефонуйте, обєднайтесь, поспілкуйтесь!
Завдання 4 для цього виду памяті не обовязково сприймати словесні пари на слух. оберіть один з стовпчиків з малюнку нижче.

Домашнє завдання буде попрацювати у сервісі https://worditout.com тут ви маєте створити хмарку слів, яка буде утворена термінами та базовими поняттями з теми Вища нервова діяльність. Вашу хмарку разом з лабораторною роботою чекатиму на пошту tmischuk1@gmail.com
11А
Тема уроку: Антропічний вплив на біорізноманіття. Проблеми акліматизації та реакліматизації видів.
Параграф 27 читати, після параграфу виконати тести та письмово відповісти на питання №3,4 письмово.
Для вас у мене - творча робота у сервісі https://www.thinglink.com . тут можна створити інтерактивне зображення. Ця робота має бути виконана вами до кінця тижня. Свої наробки також надсилаєте на пошту tmischuk1@gmail.com (лише інтерактивні зображення)6Б, 6А
Тема уроку: Групи грибів: симбіотичні – мікоризоутворюючі шапинкові гриби; лишайники; сапротрофні – цвільові гриби; паразитичні (на прикладі трутовиків та збудників мікозів людини).
Параграф 53 читати і коротко законспектувати, дати письмово відповіді на запитання після параграфу, і виконану роботу надіслати на перевірку на пошту tmischuk1@gmail.com Для допитливих та додаткових балів пропоную пройти і зробити скрін з результатами кількох тестів, надсилати можна додавши до конспекту параграфу
тест №1тест №2тест №3
Виконувати тести можна з мобільного пристрою. Це веселі ігрові форми, тож не соромимося, граємо та вчимося!
Параграф 53 читати і коротко законспектувати, дати письмово відповіді на запитання після параграфу, і виконану роботу надіслати на перевірку на пошту tmischuk1@gmail.com Для допитливих та додаткових балів пропоную пройти і зробити скрін з результатами кількох тестів, надсилати можна додавши до конспекту параграфу
тест №1тест №2тест №3
Виконувати тести можна з мобільного пристрою. Це веселі ігрові форми, тож не соромимося, граємо та вчимося!
9Б
Тема уроку: Біотичні, абіотичні та антропічні (антропогенні, техногенні) фактори.
Харчові зв’язки, потоки енергії та колообіг речовин в екосистемах.
Параграф 55 читати, розділ "діяльність" після параграфу а також практичні вправи - виконати на оцінку (надіслати на пошту)у зошиті випишіть наступне твердження і спробуйте довести його правивість або помилковість.
-Автотрофы в качестве источника энергии используют CO2
-Автотрофы в качестве источника энергии используют CO2
Домашнє завдання - створити у сервісі https://biouroki.ru кросворд на тему екосистема, використовуючи поняття з параграфів 54,55,56.
виконаний кросворд надіслати на пошту tmischuk1@gmail.com
9Б (Основи здоров'я)
Тема уроку:
Тема уроку:
Протидія стигмі і дискримінації осіб за будь-якою ознакою.
(конспект наступних тез)
Слово «стигма» виникло ще за часів Давньої Греції (грец. Stigma – тавро, пляма), де ізгоям ставили тавро розпаленим залізом так, щоб люди могли образу бачити тих, хто зганьбилися своєю поведінкою. Але зараз цей термін набув іншого значення. Його використовують, коли говорять про принизливий, ганебний статус людини. Стигматизація завжди неухильно призводить до дискримінації, яку ще часто називають стигматизацією в дії. Під терміном «дискримінація» розуміють навмисне обмеження прав частини населення, окремих груп чи індивідів за певною ознакою.
Подумайте, які ознаки найчастіше є причиною дискримінацій? Запропонуйте шляхи подолання цих соціальних явищ.
В українському законодавстві передбачена кримінальна відповідальність за порушення рівноправності громадян залежно від їх расової, національної належності, релігійних переконань, інвалідності та за іншими ознаками – ст. 161 ККУ. Але на думку багатьох експертів, довести в суді факт дискримінації дуже складно.
Перегляньте ролик. Опишіть які почуття у вас викликало відео. Чому?
Перегляньте ролик. Опишіть які почуття у вас викликало відео. Чому?
Комментариев нет:
Отправить комментарий