Шановні учні! Увага ОГОЛОШЕННЯ!
Я безмежно вдячна тим, хто виконував усі завдання та рекомендації на минулому тижні, отримала задоволення від ваших флораріумів (6-ті класи), від відео-майстер класів, які записали окремі учні! У захваті від робіт 8 класу (відео Гігієна сну), отримала гарні кросворди від учнів 9-х класів, дослідницький проект Мутагени від учнів 10-х класів та нажаль лише кілька робіт 11 класу. АЛЕ! якщо я вам ще не відповіла - я бачу повідомлення у поштовій скриньці, аби не забути і не бути голослівною маю виставляти паралельно у тимчасовий журнал, роблю порціями по 25 робіт, оцінюю роботи як і відповідає творчому рівню - високими балами. Отже, якщо ваша робота ще не була повернута з оцінкою - вона ще не розглянута. (їх дууууже багато)
На цьому і наступному тижнях я ще чекатиму робті від учнів, які взагалі не надсилали жодної роботи. Але це НАЙостанніший термін. Оцінки будуть знижені за невчасність (-2 бали), але всеж краже за 1 у журналі.
Контрольні роботи будуть проводитися на наступному тижні у режимі обмеженого часу. (На виконання буде відведено 2 години - з 12:00 до 14:00. надалі роботи не прийматимуться. )Оскаржити або підвищити оцінку можна буде у особистому спілкуванні у Скайпі або Зумі чи іншому відео-мессенджері.
Гарного НАМ тижня)
9а, 9б
Тема уроку: Біосфера як цілісна система
від учнів 9 А надійшла тільки 1!!! робота (проект), він є обовязковим! вирішила продовжити тему.Параграф 59 читати, 5 особливостей біосфери як біологічної системи виписати. Дати письмові відповіді на наступні тести (питання)1. Биосфера, как и любая экосистема, является:
а) закрытой системой; в) открытой системой;
б) изолированной системой; г) независимой системой
2.Обоснуйте правильность / неправильность суждений
-Термины «биосфера» и «ноосфера» ввел русский ученый В.И. Вернадский- Согласно учению В.И. Вернадского, биосфера представляет собой совокупность всех живых организмов Земли.3.В крупных городах, как правило, основным источником загрязнения атмосферного воздуха является:а) теплоэнергетика; б) автотранспорт;
в) железнодорожный транспорт; г) промышленные предприятия.
4.Создание крупных животноводческих комплексов (птицефабрики и свинофермы с поголовьем животных более 5 тысяч голов) с незарегулированными стоками повлияет:а) на введение севооборотов;
б) на химический состав поверхностных и грунтовых вод; в) на зональность ведения сельского хозяйства;
г) на ускорение водной мелиорации.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ: Проект (дослідницький)Виявлення рівня антропогенного та техногенного впливу в екосистемах своєї місцевостііз додаткових джерел знайти методики оцінки антропогенного (людського) і техногенного впливу а також провести аналіз для Запорізького регіону. Проект представити у презентації і надіслати на пошту. tmischuk1@gmail.com
а) закрытой системой; в) открытой системой;
б) изолированной системой; г) независимой системой
2.Обоснуйте правильность / неправильность суждений
-Термины «биосфера» и «ноосфера» ввел русский ученый В.И. Вернадский- Согласно учению В.И. Вернадского, биосфера представляет собой совокупность всех живых организмов Земли.3.В крупных городах, как правило, основным источником загрязнения атмосферного воздуха является:а) теплоэнергетика; б) автотранспорт;
в) железнодорожный транспорт; г) промышленные предприятия.
4.Создание крупных животноводческих комплексов (птицефабрики и свинофермы с поголовьем животных более 5 тысяч голов) с незарегулированными стоками повлияет:а) на введение севооборотов;
б) на химический состав поверхностных и грунтовых вод; в) на зональность ведения сельского хозяйства;
г) на ускорение водной мелиорации.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ: Проект (дослідницький)Виявлення рівня антропогенного та техногенного впливу в екосистемах своєї місцевостііз додаткових джерел знайти методики оцінки антропогенного (людського) і техногенного впливу а також провести аналіз для Запорізького регіону. Проект представити у презентації і надіслати на пошту. tmischuk1@gmail.com
8а
Тема уроку: Гомеостаз і регуляція функцій організму. Нервова регуляція. Гуморальна регуляція .Гормони.
Перш ніж приступити до вивчення теми - лише сьогодні прийму виконані письмово тести за попередню тему (с .240),
Параграф 55 читати. ПОРІВНЯЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА НЕРВОВОЇ, ГУМОРАЛЬНОЇ ТА ІМУННОЇ РЕГУЛЯЦІЇ с.244 таблиця заповнити.
Параграф 56 читати, три типи ендокринних залоз з прикладами виписати. термін "гормони" та їх властивості виписати.
роботи надіслати на пошту. tmischuk1@gmail.com
6а, 6б, 6в
Тема уроку: Значення грибів у природі та у житті людини.
ВИБІРКОВО зробити конспект наступного тексту
Гриби відіграють важливу роль у колообігу речовин у природі, у зв'язку з чим, значення грибів надзвичайно велике. Ці організми-сапротрофи розкладають органічні сполуки грунту до мінеральних, які в подальшому засвоюються рослинами. Грунтові гриби, в першу чергу цвілеві, відіграють виняткову роль у грунтоутворенні. Так, в лісі гриби, завдяки своїй здатності утворювати різні ферменти, здійснюють процес розкладання підстилки з листя та деревини. Також в грибниці багатьох грибів накопичуються органічні речовини, які після її руйнування перетворюються на перегній. Науковий факт, що мікориза (симбіоз грибів та рослин) позитивно впливає на життєдіяльність рослин. Крім шляпочних грибів, мікоризу утворюють багато цвілевих грибів. Вони можуть знаходитися у взаємовигідних відносинах із трав'янистими рослинами, у тому числі культурними видами. Багато тварин вживають в їжу плодові тіла шапинкових грибів, наприклад, ссавці (білки, гризуни, кабани, козулі), комахи, птахи, тощо. Негативна властивість деяких грибів - вони можуть бути паразитами деяких рослин і вищих тварин. Гриби-паразити (трутовики, цвілеві гриби) можуть руйнувати дерева, повністю знищити уражені рослини здатні фітофтора, мучністоросяние гриби.
Велике значення грибів, в тому числі цвілевих, в житті людини. Відомо більше 100 видів їстівних грибів, але в їжу вживають не більше 40. В грибах міститься багато поживних речовин. Деякі види їстівних грибів, наприклад, печериці, гливу, штучно розводять в пристосованих для цього приміщеннях. Із таких цвілевих грибів, як пеніцил, аспергіл, отримують лікарські препарати - антибіотики, які знищують клітини деяких хвороботворних бактерій, не впливаючи на клітини господаря. Загальновідома роль хлібопекарських, винних, пивних дріжджів у приготуванні спиртних напоїв, оцту, кефіру, хлібопеченні. У харчовій промисловості використовують певні види цвілевих грибів для виробництва сортів твердих сирів із гострим смаком і специфічним запахом. З деяких видів цвілевих грибів виділяють речовини, які прискорюють ріст рослин (гормони та активатори росту). Такі речовини застосовують для збільшення розмірів безнасінних ягід деяких сортів винограду. Існують види грибів, що паразитують в комах. Їх застосовують при біологічному методі боротьби зі шкідниками сільськогосподарських культур.
Багато неїстівних грибів шкодять здоров'ю людини при випадковому вживанні їх в їжу. Найбільш небезпечні отруйні шапинкові гриби - бліда поганка, мухомор, деякі види сироїжок, печериць, які можуть викликати смертельні отруєння. Отруєння людини також можуть спровокувати запліснявілі продукти харчування, тому що багато видів цвілевих грибів містять отрути і речовини, які викликають утворення злоякісних пухлин.
Великі збитки господарству людини приносять гриби, які пошкоджують дерева (трутовики, плісняві гриби). Вони руйнують дерев'яні частини будівель, меблі, деревину на складах, книги в сховищах, твори мистецтва, тощо. Поширені в середній смузі Росії та Україні такі захворювання рослин, як сажка злакових, плодова гниль груші та яблуні, інші. Домашні тварини та люди можуть хворіти при ураженні шкіри різними пліснявими та дріжджовими грибками (стригучий лишай, парша).
А тепер перевір себе (якщо у твоєму тексті знайдуться записи про наступні терміни - конспект вдалий. якщо ні - треба дописати)
- сапротрофи
- мікориза
-Гриби-паразити
- антибіотики
- гормони та активатори росту
Домашнє завдання: прочитати з додаткових джерел відомості про наступні види грибів: сатанинський гриб, жовчний гриб, несправжні опеньки, сироїжка пекучо-їдка, хрящ-молочник.
відповісти письмово на запитання: 1)Що обєднує ці види грибів?
2)У яких місцевостях розповсюджені ці види?
3) Чи можна вживати у їжу гриби, які є умовно їстівними?
4) Які перші симптоми отруєння грибами?
роботи надіслати на пошту. tmischuk1@gmail.com
Комментариев нет:
Отправить комментарий