Общее·количество·просмотров·страницы

четверг, 23 апреля 2020 г.

23.04.2020

10А 
Тема уроку: Репродукція як механізм забезпечення безперервності існування видів. 
Клітинний цикл. Ріст і розвиток клітин. Загибель клітин
Параграф 53 з тексту зробити схему Види статевого і нестатевого розмноження (з коротким описом)
Параграф 54 два поняття фізіологічна та репаративна регенерація у вигляді таблиці на сторінці227 записати
Параграф 56 сторінка 235 таблиця порівняння мітозу та амітозу. 
відео життєвий цикл клітини та мітоз ми вже колись його переглядали. згадайте) 
Завдання за сьогодні я чекатиму лише від тих, хто НЕ виконав дослідження на мутагени та прислав лише 1-2 (і навіть жодної роботи. список з трьох учнів надсилала класному керівнику). Інших прошу поставитися з розумінням. я бачу усі ваші роботи, якщо не встигаю відповідати - вибачте. правда - намагаюсь. адже я навчаю паралелі 6-11 класу. де в кожній не менше 30 осіб, це величезна кількість часу. Активність переношу у журнал. Оцінки не шкодую. тому все буде добре - працюйте ДЛЯ себе у звичному режимі. (крім боржників) 


Тема уроку: Біосфера як цілісна система
Параграф 59 читати, 5 особливостей біосфери як біологічної системи виписати. 
Дати письмові відповіді на наступні тести (питання)
1. Биосфера, как и любая экосистема, является:
а) закрытой системой; в) открытой системой;
б) изолированной системой; г) независимой системой

2.Обоснуйте правильность / неправильность суждений
-Термины «биосфера» и «ноосфера» ввел русский ученый В.И. Вернадский
Согласно учению В.И. Вернадского, биосфера представляет собой совокупность всех живых организмов Земли.
3.В крупных городах, как правило, основным источником загрязнения атмосферного воздуха является:
а) теплоэнергетика; б) автотранспорт;
в) железнодорожный транспорт; г) промышленные предприятия.

4.Создание крупных животноводческих комплексов (птицефабрики и свинофермы с поголовьем животных более 5 тысяч голов) с незарегулированными стоками повлияет:
а) на введение севооборотов;
б) на химический состав поверхностных и грунтовых вод; в) на зональность ведения сельского хозяйства;
г) на ускорение водной мелиорации.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ: Проект (дослідницький)
Виявлення рівня антропогенного та техногенного впливу в екосистемах своєї місцевості
із додаткових джерел знайти методики оцінки антропогенного (людського) і техногенного впливу а також провести аналіз для Запорізького регіону. Проект представити у презентації і надіслати на пошту. tmischuk1@gmail.com

6В  Тема уроку: Узагальнення знань. Підготовка до семестрової контрольної роботи.

Наступні два уроки на вас чекає плідна робота що включатиме різні питання. Приймати (оцінювати) її я буду лише у день викладення на блозі. Ви виписуєте повністю твердження і надсилаєте фото на пошту !ДО 16:00, щоб ваші роботи були оцінені в першу чергу. Тобто на виконання вам відводиться час до 16:00 (якщо бажаєте оцінку). Далі - оцінка лише вербальна. 

1. Пластиды делятся на 3 вида_______________
2. Группы клеток, сходных по строению, происхождению и функциям____________
3. Ткань, выполняющая функцию каркаса, опоры_____________________
4. В стержневой корневой системе хорошо развит_________________
5. Расстояние между соседними узлами называется____________________
6. Почки, находящиеся в состоянии покоя в течении многих лет___________________
7. Стебель выполняет функции ___________________________
8. Проводящую функцию в древесине выполняют сосуды и ______________
9. К подземным видоизменённым побегам относятся ______________
10. Жилкование листьев бывает ____________________
11. Процесс образования в хлоропластах на свету органических веществ из неорганических называется ______________________________________
12. Если от каждого узла побега отходит лишь один лист, то такое расположение называют ___________________________


8Б Тема уроку: 
 Гомеостаз і регуляція функцій організму. Нервова регуляція. Гуморальна регуляція .Гормони. 
Параграф 55 читати. ПОРІВНЯЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА НЕРВОВОЇ, ГУМОРАЛЬНОЇ ТА ІМУННОЇ РЕГУЛЯЦІЇ с.244 таблиця заповнити. 
Параграф 56 читати, три типи ендокринних залоз з прикладами виписати. термін "гормони" та їх властивості виписати. 

Є гарна новина для тих дітей, які надіслали попередні роботи. Цю роботу вам надсилати не потрібно (але будьте відповідальними, попереду семестрове оцінювання, в ваших інтересах її виконати), ті ж хто регулярно не виконував класне та домашнє - чекаю ваші конспекти! 


9Б (медіаграмотність)

Тема уроку: 
Класифікація і жанри комп’ютерних і відеоігор. Драматургія відеоігор. Поняття "кіберпростору, кіберспорту"

Доповніть свої попередні презентації щодо ігор тими поняттями, що є у назві уроку.) надішліть  оновлені роботи. Починаю підводити відсумки і звертатиму увагу на цю презентацію.

Комментариев нет:

Отправить комментарий