10А
Тема уроку: Репродукція як механізм забезпечення безперервності існування видів.
9В
Тема уроку: Біосфера як цілісна система
Параграф 59 читати, 5 особливостей біосфери як біологічної системи виписати.
Дати письмові відповіді на наступні тести (питання)
-Термины «биосфера» и «ноосфера» ввел русский ученый В.И. Вернадский
- Согласно учению В.И. Вернадского, биосфера представляет собой совокупность всех живых организмов Земли.
3.В крупных городах, как правило, основным источником загрязнения атмосферного воздуха является:
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ: Проект (дослідницький)
Виявлення рівня антропогенного та техногенного впливу в екосистемах своєї місцевості
6В Тема уроку: Узагальнення знань. Підготовка до семестрової контрольної роботи.
Наступні два уроки на вас чекає плідна робота що включатиме різні питання. Приймати (оцінювати) її я буду лише у день викладення на блозі. Ви виписуєте повністю твердження і надсилаєте фото на пошту !ДО 16:00, щоб ваші роботи були оцінені в першу чергу. Тобто на виконання вам відводиться час до 16:00 (якщо бажаєте оцінку). Далі - оцінка лише вербальна.
1. Пластиды делятся на 3 вида_______________
2. Группы клеток, сходных по строению, происхождению и функциям____________
3. Ткань, выполняющая функцию каркаса, опоры_____________________
4. В стержневой корневой системе хорошо развит_________________
5. Расстояние между соседними узлами называется____________________
6. Почки, находящиеся в состоянии покоя в течении многих лет___________________
7. Стебель выполняет функции ___________________________
8. Проводящую функцию в древесине выполняют сосуды и ______________
9. К подземным видоизменённым побегам относятся ______________
10. Жилкование листьев бывает ____________________
11. Процесс образования в хлоропластах на свету органических веществ из неорганических называется ______________________________________
12. Если от каждого узла побега отходит лишь один лист, то такое расположение называют ___________________________
8Б Тема уроку:
9Б (медіаграмотність)
Тема уроку:
Класифікація і жанри комп’ютерних і відеоігор. Драматургія відеоігор. Поняття "кіберпростору, кіберспорту"
Доповніть свої попередні презентації щодо ігор тими поняттями, що є у назві уроку.) надішліть оновлені роботи. Починаю підводити відсумки і звертатиму увагу на цю презентацію.
Тема уроку: Репродукція як механізм забезпечення безперервності існування видів.
Клітинний цикл. Ріст і розвиток клітин. Загибель клітин
Параграф 53 з тексту зробити схему Види статевого і нестатевого розмноження (з коротким описом)
Параграф 54 два поняття фізіологічна та репаративна регенерація у вигляді таблиці на сторінці227 записати
Параграф 56 сторінка 235 таблиця порівняння мітозу та амітозу.
відео життєвий цикл клітини та мітоз ми вже колись його переглядали. згадайте)
Завдання за сьогодні я чекатиму лише від тих, хто НЕ виконав дослідження на мутагени та прислав лише 1-2 (і навіть жодної роботи. список з трьох учнів надсилала класному керівнику). Інших прошу поставитися з розумінням. я бачу усі ваші роботи, якщо не встигаю відповідати - вибачте. правда - намагаюсь. адже я навчаю паралелі 6-11 класу. де в кожній не менше 30 осіб, це величезна кількість часу. Активність переношу у журнал. Оцінки не шкодую. тому все буде добре - працюйте ДЛЯ себе у звичному режимі. (крім боржників)
9В
Тема уроку: Біосфера як цілісна система
Параграф 59 читати, 5 особливостей біосфери як біологічної системи виписати.
Дати письмові відповіді на наступні тести (питання)
1. Биосфера, как и любая экосистема, является:
а) закрытой системой; в) открытой системой;
б) изолированной системой; г) независимой системой
а) закрытой системой; в) открытой системой;
б) изолированной системой; г) независимой системой
2.Обоснуйте правильность / неправильность суждений
- Согласно учению В.И. Вернадского, биосфера представляет собой совокупность всех живых организмов Земли.
3.В крупных городах, как правило, основным источником загрязнения атмосферного воздуха является:
а) теплоэнергетика; б) автотранспорт;
в) железнодорожный транспорт; г) промышленные предприятия.
4.Создание крупных животноводческих комплексов (птицефабрики и свинофермы с поголовьем животных более 5 тысяч голов) с незарегулированными стоками повлияет:
в) железнодорожный транспорт; г) промышленные предприятия.
4.Создание крупных животноводческих комплексов (птицефабрики и свинофермы с поголовьем животных более 5 тысяч голов) с незарегулированными стоками повлияет:
а) на введение севооборотов;
б) на химический состав поверхностных и грунтовых вод; в) на зональность ведения сельского хозяйства;
г) на ускорение водной мелиорации.
б) на химический состав поверхностных и грунтовых вод; в) на зональность ведения сельского хозяйства;
г) на ускорение водной мелиорации.
Виявлення рівня антропогенного та техногенного впливу в екосистемах своєї місцевості
із додаткових джерел знайти методики оцінки антропогенного (людського) і техногенного впливу а також провести аналіз для Запорізького регіону. Проект представити у презентації і надіслати на пошту. tmischuk1@gmail.com
6В Тема уроку: Узагальнення знань. Підготовка до семестрової контрольної роботи.
Наступні два уроки на вас чекає плідна робота що включатиме різні питання. Приймати (оцінювати) її я буду лише у день викладення на блозі. Ви виписуєте повністю твердження і надсилаєте фото на пошту !ДО 16:00, щоб ваші роботи були оцінені в першу чергу. Тобто на виконання вам відводиться час до 16:00 (якщо бажаєте оцінку). Далі - оцінка лише вербальна.
1. Пластиды делятся на 3 вида_______________
2. Группы клеток, сходных по строению, происхождению и функциям____________
3. Ткань, выполняющая функцию каркаса, опоры_____________________
4. В стержневой корневой системе хорошо развит_________________
5. Расстояние между соседними узлами называется____________________
6. Почки, находящиеся в состоянии покоя в течении многих лет___________________
7. Стебель выполняет функции ___________________________
8. Проводящую функцию в древесине выполняют сосуды и ______________
9. К подземным видоизменённым побегам относятся ______________
10. Жилкование листьев бывает ____________________
11. Процесс образования в хлоропластах на свету органических веществ из неорганических называется ______________________________________
12. Если от каждого узла побега отходит лишь один лист, то такое расположение называют ___________________________
8Б Тема уроку:
Гомеостаз і регуляція функцій організму. Нервова регуляція. Гуморальна регуляція .Гормони.
Параграф 55 читати. ПОРІВНЯЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА НЕРВОВОЇ, ГУМОРАЛЬНОЇ ТА ІМУННОЇ РЕГУЛЯЦІЇ с.244 таблиця заповнити.
Параграф 55 читати. ПОРІВНЯЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА НЕРВОВОЇ, ГУМОРАЛЬНОЇ ТА ІМУННОЇ РЕГУЛЯЦІЇ с.244 таблиця заповнити.
Параграф 56 читати, три типи ендокринних залоз з прикладами виписати. термін "гормони" та їх властивості виписати.
Є гарна новина для тих дітей, які надіслали попередні роботи. Цю роботу вам надсилати не потрібно (але будьте відповідальними, попереду семестрове оцінювання, в ваших інтересах її виконати), ті ж хто регулярно не виконував класне та домашнє - чекаю ваші конспекти!
9Б (медіаграмотність)
Тема уроку:
Класифікація і жанри комп’ютерних і відеоігор. Драматургія відеоігор. Поняття "кіберпростору, кіберспорту"
Доповніть свої попередні презентації щодо ігор тими поняттями, що є у назві уроку.) надішліть оновлені роботи. Починаю підводити відсумки і звертатиму увагу на цю презентацію.
Комментариев нет:
Отправить комментарий