Общее·количество·просмотров·страницы

среда, 8 апреля 2020 г.

09.04.2020

10 А
Тема уроку№ 1: Узагальнення знань з теми Спадковість та мінливість. тестування


Тема уроку№ 2 Репродукція як механізм забезпечення безперервності існування видів. 
Параграф 53 опрацювати, читати + конспект термінів. Після параграфу таблиця порівняння Статевого і нестатевого розмноження - в зошит.


 Тема уроку: Екосистема. Різноманітність екосистем. Харчові зв’язки, потоки енергії та колообіг речовин в екосистемах.
Конспект вибірковий нижчеприведеного тексту (клікніть щоб перейти за посиланням) виконайте вправу в кінці. 
виконану роботу надіслати на перевірку на пошту tmischuk1@gmail.com




 Тема уроку: Групи грибів: симбіотичні – мікоризоутворюючі шапинкові гриби; лишайники; 
сапротрофні – цвільові гриби; паразитичні (на прикладі трутовиків та збудників мікозів людини).

Параграф 53 читати і коротко законспектувати, дати письмово відповіді на запитання після параграфу, і виконану роботу надіслати на перевірку на пошту tmischuk1@gmail.com
Для допитливих та додаткових балів пропоную пройти і зробити скрін з результатами кількох тестів, надсилати можна додавши до конспекту параграфу


Виконувати тести можна з мобільного пристрою. Це веселі ігрові форми, тож не соромимося, граємо та вчимося!


 Тема уроку: 
Інстинкти. Мова. Мислення та свідомість

Параграф 50 читати, мал 110 у зошит, 
Параграф  52 виписати порівняння першої і другої сигнальної системи, розумові операції (таблиця виписати). 
Після параграфу є завдання на дослідження швидкості мислення (вправа для себе)

Спробуйте довести, що мистецтво (на конкретному цого прикладі: музичне або образотворче, скульптура чи живопис, шиття чи написання музики\віршів) є прикладом прямої роботи мозку та мислення. (робота у вигляді міні-ессе 7-10 речень надсилаєте на пошту, якщо плануєте оцінку високого рівня)

Конспект за сьогодні НЕ потрібно пересилати


9Б (медіаграмотність)
Тема уроку: Практична робота «Яку музику слухають сучасні підлітки» (або «Вплив музики на психічний та емоційний стан людини»). Створення анкети і проведення опитування в школі

Створіть власний плейліст (скрін, якщо він є у телефоні),
перейдіть за посиланням на спільну дошку, де ми трохи попліткуємо про музику) дізнаємось трохи про її вплив та асоціативні ряди

Щодо анкети. на тій же дошці я пропоную вам створити одне-два запитання від кожного для того, щоб обєднати в ціле опитування, яке потім поширимо. Метою має стати визначення музичних смаків сучасної молоді та визначення впливу музики на психіку людини. Давайте творчо попрацюємо!


Комментариев нет:

Отправить комментарий