10 А
Тема уроку№ 1: Узагальнення знань з теми Спадковість та мінливість. тестування
Тема уроку№ 2 Репродукція як механізм забезпечення безперервності існування видів.
Параграф 53 опрацювати, читати + конспект термінів. Після параграфу таблиця порівняння Статевого і нестатевого розмноження - в зошит.
9В
6В
8Б
Тема уроку:
9Б (медіаграмотність)
Тема уроку: Практична робота «Яку музику слухають сучасні підлітки» (або «Вплив музики на психічний та емоційний стан людини»). Створення анкети і проведення опитування в школі
Створіть власний плейліст (скрін, якщо він є у телефоні),
перейдіть за посиланням на спільну дошку, де ми трохи попліткуємо про музику) дізнаємось трохи про її вплив та асоціативні ряди
Щодо анкети. на тій же дошці я пропоную вам створити одне-два запитання від кожного для того, щоб обєднати в ціле опитування, яке потім поширимо. Метою має стати визначення музичних смаків сучасної молоді та визначення впливу музики на психіку людини. Давайте творчо попрацюємо!
Тема уроку№ 1: Узагальнення знань з теми Спадковість та мінливість. тестування
Тема уроку№ 2 Репродукція як механізм забезпечення безперервності існування видів.
Параграф 53 опрацювати, читати + конспект термінів. Після параграфу таблиця порівняння Статевого і нестатевого розмноження - в зошит.
9В
Тема уроку: Екосистема. Різноманітність екосистем. Харчові зв’язки, потоки енергії та колообіг речовин в екосистемах.
Конспект вибірковий нижчеприведеного тексту (клікніть щоб перейти за посиланням) виконайте вправу в кінці.
виконану роботу надіслати на перевірку на пошту tmischuk1@gmail.com
6В
Тема уроку: Групи грибів: симбіотичні – мікоризоутворюючі шапинкові гриби; лишайники;
сапротрофні – цвільові гриби; паразитичні (на прикладі трутовиків та збудників мікозів людини).
Параграф 53 читати і коротко законспектувати, дати письмово відповіді на запитання після параграфу, і виконану роботу надіслати на перевірку на пошту tmischuk1@gmail.com
Для допитливих та додаткових балів пропоную пройти і зробити скрін з результатами кількох тестів, надсилати можна додавши до конспекту параграфу
Виконувати тести можна з мобільного пристрою. Це веселі ігрові форми, тож не соромимося, граємо та вчимося!
8Б
Тема уроку:
Інстинкти.
Параграф 50 читати, мал 110 у зошит,
Параграф 52 виписати порівняння першої і другої сигнальної системи, розумові операції (таблиця виписати).
Після параграфу є завдання на дослідження швидкості мислення (вправа для себе)
Спробуйте довести, що мистецтво (на конкретному цого прикладі: музичне або образотворче, скульптура чи живопис, шиття чи написання музики\віршів) є прикладом прямої роботи мозку та мислення. (робота у вигляді міні-ессе 7-10 речень надсилаєте на пошту, якщо плануєте оцінку високого рівня)
Конспект за сьогодні НЕ потрібно пересилати
|
9Б (медіаграмотність)
Тема уроку: Практична робота «Яку музику слухають сучасні підлітки» (або «Вплив музики на психічний та емоційний стан людини»). Створення анкети і проведення опитування в школі
Створіть власний плейліст (скрін, якщо він є у телефоні),
перейдіть за посиланням на спільну дошку, де ми трохи попліткуємо про музику) дізнаємось трохи про її вплив та асоціативні ряди
Щодо анкети. на тій же дошці я пропоную вам створити одне-два запитання від кожного для того, щоб обєднати в ціле опитування, яке потім поширимо. Метою має стати визначення музичних смаків сучасної молоді та визначення впливу музики на психіку людини. Давайте творчо попрацюємо!
Комментариев нет:
Отправить комментарий